Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje. W świecie, w którym każdy z nas otoczony jest ciągłym przepływem reklam, sztuka tworzenia przekazów sprzedażowych nabiera fundamentalnego znaczenia. W tej materii warto posłuchać ekspertów, a jedną z nich jest Anna Connor‑Łakomy, według której istotą skutecznych komunikatów handlowych są emocje. Jednakże wielu sprzedawcom trudno jest przyjąć tę koncepcję. […]
Dlaczego marketing i biznes nie zawsze idą w parze? Dlatego, że marketing to nie konkurs piękności lecz konkurs skuteczności. Jak więc sprawić, żeby w działaniach marketingowych pojawiła się efektywność biznesowa? Dlaczego cena nie zawsze czyni cuda? Na te pytania odpowiada twórca i wieloletni CEO agencji digital marketingu adCookie. W swojej prezentacji opowiada historię jednej kampanii, na podstawie której wyjaśnia, jak […]
Rozczarowanie klienta jest niekorzystne dla biznesu. Jednak niektóre produkty rozczarowują codziennie w sposób niezamierzony. Skorzystaj z tych podpowiedzi, aby projektować produkty dla bardziej zróżnicowanych społeczności. Wyobraź sobie produkt, którego użytkowanie jest frustrujące dla milionów ludzi. Można było łatwo tego uniknąć, wybierając inny projekt. Gdyby to był twój produkt, czy nie chciałbyś wiedzieć, kto był nim sfrustrowany i dlaczego? […]
W spolaryzowanej kulturze pogoń za rynkiem masowym i kierowanie oferty do wszystkich są z góry skazane na porażkę. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu marki jest sprzymierzenie się z subkulturą, która ją pokocha. Dowodzą tego perypetie związane z próbami zmiany wizerunku firmy McDonald’s. Przez lata wydawało się, że McDonald’s uosabia wszystko, co najgorsze w amerykańskiej diecie. […]
Większość działań biznesowych przeniosła się do internetu. Optymalizacja stron internetowych stała się nieodzownym elementem skutecznej strategii marketingowej. Wraz z rosnącą konkurencją w sieci przedsiębiorstwa muszą podjąć odpowiednie działania, aby wyróżnić się spośród innych i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Czym jest pozycjonowanie stron? Optymalizacja strony internetowej to proces mający zapewnić najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest zwiększenie widoczności […]
Wybór najważniejszych aktywności sprzedażowych oraz zapewnienie, że są one poprawnie wykonywane przez handlowców, to najlepszy sposób na realizację oczekiwanych wyników sprzedaży. Zarządzanie sprzedażą to złożona dyscyplina biznesowa, skoncentrowana na praktycznym wykorzystaniu zestawu narzędzi, sposobów sprzedaży i koordynowaniu wielu, często różnych, operacji sprzedażowych przedsiębiorstw. Gdy wyniki nie spełniają oczekiwań, firmy zazwyczaj uruchamiają programy naprawcze, wykonując czynności, które […]
23–27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i skupi się na marketingu oraz AI. Po raz pierwszy konferencja będzie wydarzeniem międzynarodowym. Do klasycznych trzech dni polskojęzycznych dodane zostały dwa dni anglojęzyczne z zagranicznymi prelegentami. W sumie będzie można obejrzeć aż 60 wystąpień znakomitych ekspertów, praktyków i innowatorów. […]
Gdy świat próbuje wrócić do normy po burzliwym okresie pandemii, branża logistyczna stoi przed pytaniem, jak się dostosować do zmieniającej się rzeczywistości oraz jakie nowe trendy i strategie kształtują jej przyszłość w obliczu globalnych kryzysów. W debacie eksperckiej moderowanej przez Paulinę Kostro, redaktorkę „MIT Sloan Management Review Polska”, specjaliści branży logistycznej – Piotr Lenczewski, kierownik ds. leasingu i obsługi klienta w Prologis; Piotr Sprzęczka, dyrektor […]
Przywództwo na poziomie zarządu często wymaga przekonujących argumentów, zrównoważonej strategii i wsparcia ze strony całego zespołu. Dlatego kluczową kwestią jest nie tylko zidentyfikowanie potrzeby zmian, ale również umiejętność rozmowy i skutecznego nakłonienia zarządu do ich implementacji. Przekonanie zarządu do proponowanych zmian w firmie, zwłaszcza w obszarze HR, może być wyzwaniem. Tym bardziej że właściciele przedsiębiorstwa nie do końca zdają […]
Wysoce konkurencyjne rynki wymagają od firm unikalnej oferty odpowiadającej na potrzeby klientów oraz skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców. Przykład polskiego producenta suplementów diety onesano pokazuje, jak rebranding i nowa strategia komunikacji pomogły produktom firmy wyróżnić się na tle konkurencji. Gdy objęłam funkcję prezeski onesano (wcześniej Skotan), rozpoczęłam pracę od przeprowadzenia gruntownego przeglądu, który pozwolił mi lepiej […]