Reklama
Dołącz do liderów przyszłości i zdobądź przewagę! Sprawdź najnowszą ofertę subskrypcji
Więcej w: Media społecznościowe
Skup się na fanach marki. Oferta skierowana do wszystkich nie działa!
MARKETING I SPRZEDAŻ

Skup się na fanach marki. Oferta do wszystkich nie działa!

W spolaryzowanej kulturze pogoń za rynkiem masowym i kierowanie oferty do wszystkich są z góry skazane na porażkę. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu marki jest sprzymierzenie się z subkulturą, która ją pokocha. Dowodzą tego perypetie związane z próbami zmiany wizerunku firmy McDonald’s. Przez lata wydawało się, że McDonald’s uosabia wszystko, co najgorsze w amerykańskiej diecie. […]

Marcus Collins
22 kwietnia 2025
Zrób z pracowników gwiazdy mediów społecznościowych
Premium
INNOWACJE

Zrób z pracowników gwiazdy mediów społecznościowych

Firmy, które pomagają pracownikom stać się gwiazdami mediów społecznościowych, zyskują nowy sposób na wzmacnianie widoczności marki. 2 stycznia 2023 roku załoga statku wycieczkowego „Celebrity Beyond” uratowała 19 uchodźców z Kuby, którzy dryfowali na prowizorycznej łodzi po Cieśninie Florydzkiej. Choć ratowanie uchodźców przez jednostki morskie stało się coraz częstszym zjawiskiem w trakcie narastającego globalnego kryzysu migracyjnego, ta akcja […]

Aaron Dinin
1 grudnia 2024
Budowanie autentycznej marki osobistej w świecie fałszywych autorytetów
Kompetencje i szkolenia

Budowanie autentycznej marki osobistej w świecie fałszywych autorytetów

Cyfrowa transformacja oraz wzrost popularności mediów społecznościowych umożliwiły niemal każdemu budowanie wizerunku eksperta, co spowodowało zacieranie się różnic między rzeczywistymi autorytetami a samozwańczymi specjalistami. W takiej rzeczywistości budowanie marki osobistej, opartej na autentyczności i wartościach, staje się wyzwaniem dla liderów biznesu. Jak się wyróżnić i zbudować wiarygodną marką osobistą, która przetrwa próbę czasu? Na te pytania odpowiada Barbara Krysztofczyk, […]

Paulina Chmiel-Antoniuk
11 października 2024
Nowa edycja I ❤ Marketing & Technology już w październiku!
BIZNES I TECHNOLOGIE

Nowa edycja I ❤ Marketing & Technology już w październiku!

22‑24 października 2024 w Warszawie odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca. Wydarzenie zgromadzi około 1500 uczestników, którzy będą mieli okazję posłuchać 36. unikalnych wystąpień. I ❤ Marketing & Technology to dawka skondensowanej wiedzy, […]

Redakcja MIT SMRP
24 września 2024
DIMAQ Day, czyli odpowiedź na współczesne wyzwania digitalu
Analiza danych, Big Data

DIMAQ Day, czyli odpowiedź na współczesne wyzwania digitalu

Konferencja już wkrótce zawita do trzech polskich miast Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą organizuje IAB Polska. W tym […]

Redakcja MIT SMRP Materiał Partnera DIMAQ Day
24 września 2024
Jak Kubota przekształciła klapki w symbol narodowy i czego ta historia może nauczyć liderów
Kompetencje przywódcze

Jak Kubota przekształciła klapki w symbol narodowy i czego ta historia może nauczyć liderów

Co zrobić, gdy pierwszy pomysł na biznes nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Jak zbudować markę, która nie tylko przetrwa, ale i rozkwitnie na konkurencyjnym rynku? I wreszcie – jak dbać o siebie, by móc skutecznie prowadzić biznes? Historia reaktywacji marki Kubota dostarcza odpowiedzi na te pytania. Od wyzwania do sukcesu Dla czterech przyjaciół – Aliny Sztoch, Joanny Kwiatkowskiej, Wacława […]

Joanna Koprowska Alina Sztoch
5 września 2024
Co kryje się w nazwie marki?
E-commerce

Co kryje się w nazwie marki?

Czy róża (rose) o innej nazwie (na przykład snose) pachniałaby równie pięknie? Badania opublikowane w „Journal of Consumer Psychology” ujawniają, że określone kombinacje głosek i liter w nazwach marek mogą wywoływać silne skojarzenia wśród konsumentów. Poprzednie badania wykazały podobny efekt dla niektórych dźwięków – na przykład te uformowane w przedniej części ust kojarzone są z małostkowością. Autorzy nowego badania jednak twierdzą, że równie ważny jest […]

Redakcja MIT SMRP
26 sierpnia 2024
Siłą napędową wzrostu jest rozpoznawalność naszej marki
INNOWACJE

Siłą napędową wzrostu jest rozpoznawalność naszej marki

Branża hotelarska sprawia wrażenie dość konserwatywnej, z ograniczoną skłonnością do wprowadzania nowoczesnych rozwiązań. Pałac Mała Wieś łamie ten stereotyp. Jego zarząd chętnie wprowadza innowacje, podąża za trendami i dostosowuje swoją strategię do zmiennych oczekiwań klientów. „Jesteśmy pewni, że owoce naszych działań będą doskonale smakować i przyniosą dużą satysfakcję zarówno nam, jak i naszym gościom” – podkreśla Tomasz Barański, dyrektor […]

Materiał Partnera Pałac Mała Wieś Tomasz Barański
1 sierpnia 2024
Czego polscy e-handlowcy mogą nauczyć się od chińczyków?
Premium
BIZNES I TECHNOLOGIE

Czego polscy e-handlowcy mogą nauczyć się od Chińczyków?

Wzrost chińskiego e‑commerce wyznacza nowe standardy w globalnym handlu elektronicznym. Od dynamicznego rozwoju i innowacji technologicznych po efektywne strategie marketingowe – Polska może skorzystać z doświadczeń takich gigantów jak Alibaba czy JD.com. CHIŃSKI RYNEK e‑commerce jest dziś jednym z najdynamiczniej rozwijających się na świecie. Przyciąga uwagę nie tylko ze względu na swoją skalę, lecz także innowacyjnym podejściem do handlu […]

Paulina Kostro
1 sierpnia 2024
Czy firmowe platformy społecznościowe to tylko miejsce na czczą gadaninę o sobie?
BIZNES I TECHNOLOGIE

Czy firmowe platformy społecznościowe to tylko miejsce na czczą gadaninę o sobie?

Aby wyciągnąć jak najwięcej z korporacyjnych narzędzi społecznościowych służących do dzielenia się wiedzą, należy zachęcać użytkowników, żeby angażowali się w tworzenie większej ilości treści, a nie tylko budowali swoją markę osobistą. Powszechne przejście na pracę zdalną sprawiło, że organizacje w coraz większym stopniu polegają na cyfrowych platformach współpracy, które umożliwiają pracownikom współdziałanie, zarządzanie projektami, rozwiązywanie problemów i dzielenie się wiedzą. […]

Burcu Bulgurcu ​Wietske Van Osch ​Gerald C. Kane
25 lipca 2024

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!