Reklama
Dołącz do liderów przyszłości i zdobądź przewagę! Sprawdź najnowszą ofertę subskrypcji
Więcej w: Strategia marketingowa
Deepfake- technologia, której boją się liderzy
Premium
Marketing i sprzedaż

Liderzy boją się deepfake’ów

Łatwo dostępne narzędzia generatywnej sztucznej inteligencji stają się potężnym narzędziem w rękach oszustów. Przy minimalnym wysiłku mogą oni tworzyć niezwykle realistyczne fałszywe treści – obrazy, teksty, nagrania audio i wideo – które potem wykorzystują w działaniach przestępczych. Skala zagrożenia stała się szczególnie widoczna w lutym ubiegłego roku, kiedy pracownik hongkońskiej firmy przelał 25 mln dolarów na konto przestępców, którzy za pomocą technologii deepfake sfingowali wideokonferencję i podszyli się pod dyrektora finansowego i innych współpracowników. Według […]

Elizabeth Heichler
21 marca 2025
Jakie pułapki wiążą się z nadawaniem pseudonimów markom?
Premium
Strategia marketingowa

Pułapki wynikające z nadawania markom pseudonimów

Bloomingdale’s, którego sklepy detaliczne często określane są jako „Bloomie’s”, czy sieć hoteli Howard Johnson, reklamująca się hasłem „Go Happy. Go HoJo”, to tylko dwa przykłady marek, które wykorzystują w promocji pseudonimy nadane im przez klientów. Konsumenci chętnie tworzą dla znanych marek żartobliwe i chwytliwe przezwiska, które zyskują popularność w codziennym języku. Na pierwszy rzut oka wykorzystanie tych pseudonimów […]

Matthew Thomson Zhe Zhang
21 marca 2025
Strategia marketingowa

Jak dyrektorzy marketingu mogą skuteczniej napędzać wzrost firmy

Ponad 80% prezesów oczekuje od swoich dyrektorów marketingu (CMO) skutecznego zarządzania strategią wzrostu firmy. Czy jednak szefowie marketingu są odpowiednio przygotowani do tego zadania? Odpowiedzialność ta nie sprowadza się już wyłącznie do tradycyjnego marketingu. W ciągu ostatnich lat rola dyrektora marketingu znacząco się rozszerzyła. Jeszcze niedawno mówiliśmy o „Marketingu przez duże M”, ponieważ działania marketingowe wykraczały poza […]

Biljana Cvetanovski
17 marca 2025
Kod Innowacji 2024: znamy liderów nagrodzonych za innowacyjną komunikację z konsumentami
Innowacja

Kod Innowacji 2024: znamy liderów nagrodzonych za innowacyjną komunikację z konsumentami

Dr. Miele Cosmed Group S.A. i Supptrail zostali laureatami tegorocznych nagród Kod Innowacji przyznawanych przez GS1 Polska od 2018 r. W tym roku, spośród rekordowej w historii konkursu liczby 15 zgłoszeń, jury wyróżniło firmy, które w innowacyjny sposób wykorzystują kody QR w komunikacji z konsumentami. Rosnąca liczba zgłoszeń pokazuje, że przedsiębiorcy coraz bardziej dostrzegają potencjał nowoczesnych rozwiązań i technologicznych standardów. Nagrodę Publiczności, […]

Kod Innowacji 2024
15 listopada 2024
Konferencja I ❤ Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu!
Digitalizacja

Konferencja I ❤ Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu!

XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22‑24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. W trakcie wydarzenia widownia będzie miała okazję zobaczyć 18‑minutowe wystąpienia aż 36. ekspertów z branży marketingu internetowego, a także zadecydować, jakie miejsce zajmą na przysłowiowym podium. Nie ma wątpliwości, że […]

Redakcja MIT SMRP
14 października 2024
Budowanie autentycznej marki osobistej w świecie fałszywych autorytetów
Kompetencje i szkolenia

Budowanie autentycznej marki osobistej w świecie fałszywych autorytetów

Cyfrowa transformacja oraz wzrost popularności mediów społecznościowych umożliwiły niemal każdemu budowanie wizerunku eksperta, co spowodowało zacieranie się różnic między rzeczywistymi autorytetami a samozwańczymi specjalistami. W takiej rzeczywistości budowanie marki osobistej, opartej na autentyczności i wartościach, staje się wyzwaniem dla liderów biznesu. Jak się wyróżnić i zbudować wiarygodną marką osobistą, która przetrwa próbę czasu? Na te pytania odpowiada Barbara Krysztofczyk, […]

Paulina Chmiel-Antoniuk
11 października 2024
Rozwijaj sprzedaż, opierając się na tworzonej wartości dla klienta
Premium
Klienci i doświadczenia

Rozwijaj sprzedaż, opierając się na tworzonej wartości dla klienta

Aby uzyskać najlepsze wyniki ze sprzedaży innowacyjnych produktów, współpracuj z klientami w celu określenia możliwości biznesowych i podzielenia się nimi. Wyobraź sobie ten wybuch entuzjazmu, kiedy starszy menedżer prezentuje plan, który obiecuje znaczący i trwały wzrost wyników finansowych firmy. „Nasz nowy produkt oferuje klientom większą wartość niż cokolwiek innego na rynku, a my powinniśmy otrzymać adekwatne wynagrodzenie – ogłasza z dumą. […]

Todd Snelgrove Oded Koenigsberg Marco Bertini
1 października 2024
DIMAQ Day, czyli odpowiedź na współczesne wyzwania digitalu
Analiza danych, Big Data

DIMAQ Day, czyli odpowiedź na współczesne wyzwania digitalu

Konferencja już wkrótce zawita do trzech polskich miast Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą organizuje IAB Polska. W tym […]

Redakcja MIT SMRP Materiał Partnera DIMAQ Day
24 września 2024
Budowanie marki osobistej może być kluczową strategią prowadzącą do sukcesu zawodowego
Kompetencje i szkolenia

Budowanie marki osobistej może być kluczową strategią prowadzącą do sukcesu zawodowego

W konkurencyjnym miejscu pracy, gdzie możliwości są ograniczone, wyróżnianie się może wydawać się trudnym wyzwaniem. Jednak ci, którzy potrafią się wyróżnić, nie zawsze są najbardziej utalentowani czy najciężej pracujący – to ci, którzy opanowali sztukę budowania osobistej marki. Budowanie marki osobistej w miejscu pracy to nie tylko modny trend; to potężne narzędzie, które kształtuje sposób, w jaki postrzegają […]

Ben Laker
9 września 2024
Jak Kubota przekształciła klapki w symbol narodowy i czego ta historia może nauczyć liderów
Kompetencje przywódcze

Jak Kubota przekształciła klapki w symbol narodowy i czego ta historia może nauczyć liderów

Co zrobić, gdy pierwszy pomysł na biznes nie przynosi oczekiwanych rezultatów? Jak zbudować markę, która nie tylko przetrwa, ale i rozkwitnie na konkurencyjnym rynku? I wreszcie – jak dbać o siebie, by móc skutecznie prowadzić biznes? Historia reaktywacji marki Kubota dostarcza odpowiedzi na te pytania. Od wyzwania do sukcesu Dla czterech przyjaciół – Aliny Sztoch, Joanny Kwiatkowskiej, Wacława […]

Joanna Koprowska Alina Sztoch
5 września 2024

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!