Najnowsze
Samochód elektryczny w firmie – czy warto się już przesiąść?
Rok 2020 zapowiadany jest jako przełomowy dla branży motoryzacyjnej – zwłaszcza w Europie. Ale czy to dobry moment na to, by auto wykorzystywane w firmie zamienić na samochód elektryczny?
Sztuczna inteligencja, której nie znienawidzą klienci
Sztuczna inteligencja napotyka na coraz poważniejszy opór ze strony konsumentów – zagraża ich autonomii. W tej sytuacji pomóc mogą trzy rozwiązania.
Rzeczywistość poszerzona – przygotuj na nią swoją firmę
Rzeczywistość poszerzona (extended reality – XR) obejmuje między innymi VR i AR. Ta technologia zmienia świat i będzie stosowana w różnych branżach. Dlatego liderzy muszą już dziś przygotować strategię postępowania wobec zagrożeń związanych z jej wdrażaniem.
Znajdź głos, który wpłynie na konsumenta
Klienci coraz częściej ufają swoim asystentom głosowym. Ten sojusz zmusza marki do bardziej inteligentnego komunikowania się zarówno z konsumentami, jak i maszynami.
Podwójne ubezpieczenie OC – co robić w takiej sytuacji?
Komunikacyjne ubezpieczenie jest obowiązkowe. Nawet jednodniowa przerwa w ochronie ubezpieczeniowej wiąże się z wysoką karą, którą nakłada Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny.
Konteneryzacja – dlaczego stała się nieodzownym elementem transformacji cyfrowej?
To co jeszcze do niedawna było tylko modnym hasłem, dziś jest biznesową koniecznością.
Zima 2020. Nowy numer MIT Sloan Management Review Polska
Cyfrowe przywództwo. Zbuduj organizację na technologicznym fundamencie.
Asystent głosowy w każdej firmie
Indywidualni użytkownicy smartfonów coraz częściej posługują się komendami głosowymi, a to dzięki rosnącej popularności asystentów głosowych. Teraz przyszedł czas na podobne rozwiązania dla biznesu.
Skuteczny marketing opiera się na danych. Oto trzy kroki na drodze do tego celu
Innowacje i pomysły w działaniach marketingowych nadal pozostają istotne, ale na pierwsze miejsce wysuwają się dane. To jedyna droga do spersonalizowanego marketingu.
Galaktyczne zyski. Czego twój biznes może nauczyć się z „Gwiezdnych wojen”?
Dobre produkty łączą pokolenia. Na „Gwiezdnych wojnach” wychowywali się ojcowie, synowie, a teraz przed tą możliwością będą stały i wnuki. Podobnie jest z Apple’em, Mercedesem, Rolexem czy Ralphem Laurenem.