Raport „Indeks Cyfryzacji Gospodarki” jest oceną rozwoju cyfrowych gospodarek 90 państw, a prezentowane w nim wyniki dotyczą 90% światowej populacji internautów. Jak wypada Polska i jak przekłada się to na rodzimy biznes?
Algorytm wiedział o epidemii w Wuhan już 31 grudnia 2019 r. WHO poinformowało o zagrożeniu dopiero 9 stycznia 2020 r. Algorytm był więc szybszy niż ogólnoświatowa organizacja. I to właśnie algorytm może zmienić politykę szczepień i ..biznes.
Pandemia COVID-19 zamknęła nas wszystkich z całą naszą pracą w wirtualnej przestrzeni.
Czy powszechnie dostępne narzędzia do pracy zdalnej odpowiadają na potrzeby współczesnych pracowników? Jakie wybrać, aby realizować swoje obowiązki zawodowe w sposób wydajny i rzetelny?
Jak utrzymywać efektywność, zaangażowanie i kulturę organizacyjną w zespołach pracujących zdalnie? Oto wybór tekstów, które w sposób kompleksowy odpowiadają na to pytanie.
Dane powinny być własnością organizacji, a nie poszczególnych jej jednostek i departamentów. Niestety w rzeczywistości bardzo często jest na odwrót.
Pandemia, akcelerator zmian wszelakich, przyśpieszyła transformację przestrzeni biurowej. Trendem jest oferta biur o wielkości dostosowanej do bieżących potrzeb najemcy, zapewniająca im maksimum swobody w wyborze miejsca na biuro i jego funkcji.
O śmierci e-maila mówi się od dawna. Temat wrócił przy okazji zakupu Slacka – znanej alternatywy dla tradycyjnej poczty elektronicznej – przez firmę Salesforce. Czy faktycznie e-mail odchodzi do lamusa?
O tym, jak rozproszony model podejmowania decyzji sprawdza się w czasach gospodarki cyfrowej i co zrobić, by poszczególne zespoły nie traciły z oczu nadrzędnego celu całej organizacji.
Analitycy często nie potrafią generować wniosków, które pomagałyby w podejmowaniu trafnych decyzji biznesowych, ale to nie ich wina. Przywódcy muszą zadbać o to, aby analityka bazowała na potrzebach decyzyjnych.
Efektywne stosowanie analityki wymaga, aby przywództwo objął dyrektor ds. danych. Musi on być wyposażony w odpowiednie narzędzia i otrzymywać niezbędne wsparcie ze strony organizacji, aby móc realizować firmową wizję analityczną.
Biurowe boksy, które powszechnie występują w wielu firmach, w niczym nie przypominają struktur, o jakich pierwotnie myślał ich projektant.
Przedsiębiorstwo musi precyzyjnie określić, jakiego rodzaju specjalistów potrzebuje, aby móc działać na podstawie zgromadzonych przez siebie danych.
Cyfrowy biznes wymaga, aby specjaliści do spraw technologicznych umieli stosować nowe metody pracy.
Sztuczna inteligencja wymaga od zarządu większego obeznania z tą technologią oraz zwrócenia uwagi na związane z nią zagrożenia i korzyści.
Aby móc skorzystać z okazji pojawiających się w czasie kryzysu, firma powinna położyć nacisk na prędkość i zwinność.
Jak zadbać o unikalne doświadczenia klienta w świecie, w którym rozwiązania cyfrowe zyskują na znaczeniu.
Jak dbać o ty by doświadczenie klienta e-commerce, w różnych kanałach kontaktu z marką, było spójne?O tym zagadnieniu opowiada Kasia Gawlik, Head of Customer Experience Mgmt w Deloitte Digital.
Firmy dostrzegają coraz większe korzyści z zastosowania sztucznej inteligencji. Szczególnie wtedy, gdy łączą wdrażanie technologii AI z rozwojem umiejętności zatrudnionych.
Czy z dotychczasowej podróży przez nową, nękaną przez koronawirusa rzeczywistość wyciągnęliśmy jakieś wnioski, które pomogą organizacjom w nadchodzących miesiącach?