Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Czym jest innowacja i jakie otoczenie sprzyja jej powstawaniu? Rozmowa z Philem Buddenem z MIT Sloan School of Management.
Czytaj dalej ›Innowacja może się zadziać w wielu miejscach, zarówno w startupach, jak i w dużych korporacjach, a jej głównym celem jest stworzenie pomostu pomiędzy problemem, a rozwiązaniem. Co jednak sprawia, że jedne kraje sprzyjają powstawaniu nowych rozwiązań?
Czytaj dalej ›- Treści produktowe, które klient zobaczy wchodząc na naszą platformę sprzedażową w pierwszym momencie, decydują o tym czy u nas zostanie czy uda się do konkurencji – mówi Rafał Wasyluk, Head of EMEA Commerce CoE, w firmie VMLY&R. Rozmawia Paulina Kostro.
Czytaj dalej ›E-commerce obecnie jest nie tylko wyłącznie kanałem sprzedaży, ale przede wszystkim kanałem inspiracji i komunikacji. Z tego powodu warto poświęcić czas na opracowanie odpowiedniej strategii dotyczącej treści produktowych.
Czytaj dalej ›Wzrost e‑commerce z jednej strony jest szansą na dotarcie do nowych odbiorców, z drugiej zaś wyzwaniem, któremu trzeba sprostać. Jak zatem wybrać odpowiednie technologie dla naszego biznesu i nie pogubić się?
Czytaj dalej ›Omnichannel ułatwia zdobywanie nowych klientów i wzmacnia relacje z już obecnymi. Warto jednak pamiętać, że klienci coraz częściej oczekują spójnego doświadczenia, niezależnie od tego, z jakiego kanału skorzystali w celu dokonania zakupu. Ciekawe rozwiązania w tym zakresie oferuje Salesforce, z czego korzystają już największe firmy.
Czytaj dalej ›E-commerce nie mógłby się rozwijać, gdyby nie logistyka. Jednak pandemia, która przyspieszyła zmiany w zakresie sprzedaży za pośrednictwem internetu, jednocześnie spowodowała zakłócenia w łańcuchach dostaw.
Czytaj dalej ›E-commerce stał się kluczem do zdobywania nowych klientów i rozwijania marki. Jednak aby osiągnąć sukces potrzebna jest odpowiednia strategia, której ważnymi elementami są zarówno działania marketingowe, jak i współpraca z innymi firmami pozwalająca zwiększyć potencjał. Dobrym tego przykładem są wspólne działania marek Lexmark i x-kom.
Czytaj dalej ›Pandemia koronawirusa wprowadziła wiele niepewności i zagrożeń, ale także pozwoliła pojawić się nowym trendom i przyspieszyła cyfryzację biznesu oraz – bardziej lub mniej trwale – zmieniła zachowania klientów.
Wyświetl wideo ›LPP jest przykładem firmy, która po wybuchu pandemii praktycznie z dnia na dzień musiała zapewnić skalowalność swojego biznesu. Było to możliwe dzięki przejściu z rozwiązań on premise do chmury obliczeniowej. Dzięki temu udało się obsłużyć większe zainteresowanie klientów i wykorzystać przewagi konkurencyjne na rynku.
Wyświetl wideo ›Jak wynika z badań BCG, ponad 70% transformacji cyfrowych się nie udaje. Aby zwiększyć szansę na powodzenie, warto postawić na sprawdzone rozwiązania, które przyspieszą procesy biznesowe i ułatwią klientom dokonywanie zakupów.
Wyświetl wideo ›Czy każda organizacja biznesowa powinna korzystać z chmury w maksymalnym stopniu? Czy nadzieje i korzyści nie przesłaniają potencjalnych wyzwań i zagrożeń? Na te i inne pytania odpowiedzieli eksperci, m.in. z firmy Comarch.
Wyświetl wideo ›O tym, jak analityka złożonych sieci oraz mapowanie mediów społecznościowych pozwalają poznawać i budować ekosystemy sprzyjające innowacyjności opowiada Marcelo Tedesco z MIT D-Lab.
Czytaj dalej ›O optymalnym systemie opodatkowania dużych platform technologicznych opowiada Seth Benzell z MIT Initiative on the Digital Economy oraz Chapman University.
Czytaj dalej ›O tym, dlaczego sprawdzalne hipotezy są lepsze od kreatywnych pomysłów opowiada Michael Schrage z Initiative on the Digital Economy w MIT Sloan School of Management.
Czytaj dalej ›O tym, jak wykorzystać potencjał przedsiębiorczej innowacyjności mówi Jonathan Miller z MIT Innovation Initiative - zapis webinarium.
Czytaj dalej ›Dr Piotr Wiśniewski, dyrektor zarządzający grupy DB77, opowiada o optymalizacji procesów w organizacjach produkcyjnych i usługowych, a także o robotyzacji produkcji.
Jak epidemia zmieniła i przyśpieszyła cyfrową zmianę w produkcji. Ilu robotów brakuje w Polsce? Dlaczego robotyzacja w Polsce wciąż jest na niskim poziomie. O tym wszystkim mówi Piotr Wiśniewski w swojej prezentacji.
Czytaj dalej ›Dr Witold Jankowski, prezes zarządu ICAN Institute, wyjaśnia, że dzisiejsze zwycięstwo biznesowe wymaga zrozumienia przeszłości. Zdaniem eksperta obecny kryzys jest wyjątkowy, zupełnie inny niż poprzednie, bowiem dotyczy spadku popytu, jak i podaży. O ile produkcję da się odtworzyć, to konsumpcji już nie. Zrozumienie tego ewenementu to podstawa stworzenia skutecznej strategii na czas nowej normalności.
Wyświetl wideo ›Dr Anna Topol, Anna Topol, ceniona na całym świecie ekspertką od innowacji, CTO THINK Lab utworzonym przy IBM, w swojej prezentacji wyjaśnia jak obecna epidemia może stymulować rozwój.
- Pandemia pozwala często zidentyfikować luki w organizacjach a także zrozumieć elastyczność i gotowość do podejmowania kluczowych decyzji - opowiada prelegentka Konferencji MIT Sloan Management Review Polska.
Wystąpienie Michael Schrage'a podczas Konferencji MIT Sloan Management Review Polska
Czytaj dalej ›