Cyfrowe przywództwo. Zbuduj organizację na technologicznym fundamencie.
Zimowy numer naszego kwartalnika jest już dostępny.
„Jeśli twoi klienci starzeją się razem z tobą, z czasem przestaniesz się liczyć. Musisz nieustannie starać się zrozumieć nowych odbiorców twoich usług i przez to być wiecznie młodym” – radzi Jeff Bezos, założyciel Amazona. Dan Schulman, dyrektor wykonawczy PayPala, zdaje się z nim zgadzać. Jak twierdzi, największą przeszkodą w osiągnięciu przez firmę sukcesu w przyszłości są jej dotychczasowe osiągnięcia i wypracowane przez lata stare sposoby działania. W zmieniającej się rzeczywistości biznesowej mogą po prostu prowadzić na manowce.
Dlatego tak dużym wyzwaniem dla liderów jest nieustanna transformacja, o której nie sposób dziś mówić poza kontekstem cyfrowym. Z tego też powodu trzeci numer „MIT Sloan Management Review Polska” poświęcamy cyfrowemu przywództwu – wymaganiom, jakie przed liderami stawia stale zmieniająca się cyfrowa rzeczywistość.