CRM
Analityka danych a pandemia
Firmy wracają do wykorzystywania uczenia maszynowego i analityki, zdestabilizowanych przez globalną pandemię.
Skalowanie sieci franczyzowych. Jak budować wartość firmy w modelu franczyzy dzięki technologiom? [VIDEO]
Monika Ferreira, doradca strategiczny & Partner Zarządzający w praktyce doradztwa strategicznego w I’GS In Good Strategy, mówiła o skalowalności modeli franczyzowych. W swojej prezentacji podkreślała znaczenie technologii w procesie skalowalności modeli - dzięki nowoczesnym rozwiązaniom łatwiejsze jest przeniesie różnych procesów niezależnie od skali firmy i rodzaju działalności.
Wzmocnij swoją firmę, budując ekosystem danych i procesów
Czy kiedykolwiek sprawdziłeś, jak przewidywalne są procesy wewnątrz firmy? Od tego zadania – niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małej firmy czy członkiem zespołu korporacyjnego – powinieneś rozpocząć każde swojedziałanie biznesowe [Materiał partnerski].
Analityka w dobie koronawirusa
O roli analityki, sztucznej inteligencji i rozwiązań chmurowych w czasach kryzysu mówi nam Anna Muszyńska, Country Leader SAS Institute Polska.
Przejście na SAP S/4HANA. Czy jest się czego obawiać?
W obszarze systemów klasy ERP to właśnie SAP jest absolutnym liderem – ponad 400 tysięcy firm korzysta z flagowych rozwiązań tej firmy. Jednym z nich jest system S/4HANA, który pojawił się na rynku w 2015 roku.
Skuteczny marketing opiera się na danych. Oto trzy kroki na drodze do tego celu
Innowacje i pomysły w działaniach marketingowych nadal pozostają istotne, ale na pierwsze miejsce wysuwają się dane. To jedyna droga do spersonalizowanego marketingu.
Dlaczego koncepcja 360 może zrewolucjonizować małe biznesy?
Badanie New Voice Media pokazuje, że prawie trzy czwarte konsumentów oczekuje od firm zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań? Zarazem jednak tylko 47% klientów twierdzi, że firmy spełniają te oczekiwania.
Chcesz odnieść sukces? Postaw klienta w centrum uwagi
Klienci chcą być traktowani jak ludzie, a nie liczby.
Czy migracja na S/4HANA jest nieunikniona?
Do 2025 roku wygaśnie wsparcie dla starszych wersji oprogramowania SAP ERP. Oznacza to, że firmy muszą dokonać migracji do nowego systemu S/4HANA. Dlaczego lepiej zrobić to szybciej niż później? Na jakie wyzwania się przygotować? I jaka jest alternatywa?
Skuteczne prognozowanie sprzedaży
Skuteczny system CRM pozwala na szybsze i bardziej prawidłowe prognozowanie sprzedaży, a przez to zwiększenie jej wydajności i wzrost przychodów.
Śledź postępy, nie wyniki
Jeżeli chcesz dokonać zmiany, musisz skupić się na procesie, a nie na rezultacie. Pulpity nawigacyjne są unikatowym rozwiązaniem, które pozwala śledzić postępy w świecie nadmiaru danych.
Mapowanie podróży klienta, czyli wchodzenie w cudze buty
Świat późnego kapitalizmu i cyfrowego marketingu nie jest łatwy do zrozumienia. W biznesowej żegludze niezbędna jest dobra mapa, na przykład przedstawiająca podróż klienta.
Co dalej z CRM? Pięć wyzwań w zarządzaniu relacjami z klientami
Umiejętne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań łączących tradycyjny CRM z potencjałem sztucznej inteligencji może znacząco zwiększyć obroty firm.