Case Study
W pułapce niejasnych oczekiwań
Producent napojów owocowych Sady Jarzębskich chce wprowadzić na rynek nowy produkt. Wszystko oprócz strategii komunikacji jest już gotowe. Przetarg na jej przygotowanie wygrywa wielokrotnie nagradzana agencja Creativity Leaders. Niestety, opracowana przez nią kampania zupełnie rozmija się z wizją klienta, a czas na wprowadzenie produktu na rynek nieubłaganie ucieka.
1 lutego 2023
Prawdziwy koszt chmury
Fakturex, szybko rozwijająca się firma świadcząca usługi księgowe, zdecydował się swego czasu na migrację do chmury. Pięć lat później zaczyna dostrzegać długoterminowe konsekwencje kosztowe tej decyzji. Wydatki związanez korzystaniem z cloud computingu zaczęły niekorzystnie wpływać na zysk firmy. Optymalizacja infrastruktury IT stała się palącą koniecznością.
1 grudnia 2022
Doświadczony specjalista czy utalentowany junior?
Przedsiębiorstwo produkcyjne wdrożyło oprogramowanie do obsługi automatyki przemysłowej, którego jedną z funkcji miało być przekazywanie danych do firmowego systemu informowania obszaru produkcji. Rzecz jednak nie działała tak jak powinna. Ekspert, który miał to naprawić, nie dojechał, system zawiódł. Firma prawie straciła kontrakt.
1 września 2022
Którędy do cyfrowej przyszłości?
Masz do wyboru jedną z czterech ścieżek transformacji.
1 listopada 2021
Automatyczne rozwiązywanie problemów
Sieć sklepów ze sprzętem AGD RTV klasy premium po początkowym zastoju sprzedaje obecnie więcej niż kiedykolwiek przedtem. Boryka się jednak z problemem braku odpowiednio kompetentnych pracowników, niezbędnych do tego, by zapewnić swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie. W dłuższej perspektywie stanowi to zagrożenie dla pozycji rynkowej firmy i jej rozwoju, a nieoczekiwanym rozwiązaniem tego problemu może okazać się automatyzacja części procesów.
1 listopada 2021
Jak usprawnić pracę dzięki robotyzacji procesów?
Jak dzięki automatyzacji zwiększyć efektywność pracy i wygenerować oszczędności.
1 listopada 2021
Jak utrzymać produktywność podczas pracy zdalnej? Czy istnieje uniwersalna metoda?
Firma marketingowa MAGIC PEN kilka miesięcy temu przeszła na pracę zdalną. Po początkowym etapie wzrostu produktywności poziom zaangażowania spadł. Pracownicy nie potrafią utrzymać koncentracji, choć ich praca --- tworzenie treści content marketingowych --- wymaga maksymalnego skupienia. Pomóc ma technologia, a konkretnie aplikacja luźno oparta na technice pomodoro.
1 września 2021
Ludzki wymiar cyfrowej rekrutacji
Digitalizacja procesu zatrudniania stała się priorytetem organizacyjnym w związku z przejściem wielu firm na zdalny lub hybrydowy model pracy. Konkurowanie o najlepsze talenty na rynku przybrało na sile, ale jednocześnie stało się łatwiejsze dzięki rozwiązaniom cyfrowym, które cały proces rekrutacji przyspieszają. To, co wcześniej było opcją, w środku globalnego kryzysu stało się koniecznością. Jednak firmy przechodzące na pełną rekrutację cyfrową nie mogą zapominać, że tak naprawdę nie chodzi w niej o narzędzia, a o ludzi.
1 września 2021
Sposób na pracę hybrydową. Aplikacja pracownicza
Producent sprzętu AGD zdecydował się na wprowadzenie po pandemii hybrydowego modelu pracy. Chcąc ułatwić pracownikom zorganizowanie swoich obowiązków na nowo, zarząd chce wdrożyć aplikację pracowniczą, pozwalającą rezerwować biurka, sale konferencyjne, organizować pracę zespołów, ułatwiającą komunikację i załatwianie kwestii administracyjnych. Jak wdrożyć taką aplikację w sposób najbardziej efektywny?
1 czerwca 2021
TikTok, czyli biznes zaangażowany
TikTok to najszybciej rosnąca platforma rozrywkowa służąca do dzielenia się krótkimi materiałami wideo, a także najczęściej pobierana aplikacja na świecie w 2020 roku. TikTok ma niebywale duży potencjał biznesowy i dziś wszystkie marki zabiegają o to, by się na nim znaleźć. Jak to się stało, że aplikacja z filmikami o tańcu i kotkach stała się potężnym narzędziem marketingu, zmieniającym powoli rynek e-commerce?
1 czerwca 2021