Wirtualna rzeczywistość
Metawersum to zupełnie nowa przestrzeń handlowa
Zaistnienie w metawersum jest zależne wyłącznie od naszej wyobraźni. To nieograniczona niczym przestrzeń, gotowa do przełamywania schematów – także tych sprzedażowych. „Przedsiębiorstwa, które wchodzą do metawersum, to przede wszystkim takie organizacje, które lubią eksperymentować, mają w sobie ducha innowacyjności i chcą zabezpieczyć swoją pozycję na rynku w przyszłości” – opowiada Krzysztof Bulski, dyrektor zarządzający w Molecule Group.
Technologia pomaga w walce… z nadmiarem technologii
Jak pisał Łukasz Najder: z surfowaniem po sieci jest jak z otwartą paczką z czipsami – rozprasza, wciąga i nie można przestać. Jak sobie poradzić z rozproszeniem cyfrowym spowodowanym przez technologie?
Jak w strategii technologicznej uniknąć podejścia typu „wszystko albo nic”
Niezdolność tworzenia innowacji wystawia firmy na ryzyko i wywiera ogromny wpływ na globalną gospodarkę.
Rzeczywistość poszerzona – przygotuj na nią swoją firmę
Rzeczywistość poszerzona (extended reality – XR) obejmuje między innymi VR i AR. Ta technologia zmienia świat i będzie stosowana w różnych branżach. Dlatego liderzy muszą już dziś przygotować strategię postępowania wobec zagrożeń związanych z jej wdrażaniem.
Asystent głosowy w każdej firmie
Indywidualni użytkownicy smartfonów coraz częściej posługują się komendami głosowymi, a to dzięki rosnącej popularności asystentów głosowych. Teraz przyszedł czas na podobne rozwiązania dla biznesu.
Czy można zaufać sztucznej inteligencji?
O kreatywności, skutecznej współpracy i szansach, jakie niesie sztuczna inteligencja, mówi nam Anna Topol, CTO w globalnym laboratorium THINK Lab, utworzonym przy IBM Industry Research Group, ekspertka w dziedzinie innowacji, ceniona na całym świecie za umiejętność tworzenia rozwiązań dla wielu branż.