Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
Dziś działalność biznesowa opiera się na urządzeniach mobilnych. Pracownicy coraz częściej chcą korzystać ze smartfonów firmowych w celach prywatnych i łączyć się z sieciami publicznymi. W czasie, gdy praca zdalna jest standardem, kwestia bezpieczeństwa danych staje się jeszcze ważniejsza.
Zostawmy na boku emocje i szukanie tanich sensacji. Istnieje realny i trwały ślad, jaki koronawirus już dziś odcisnął na nowych technologiach. A także na sposobie funkcjonowania ogromnej liczby firm na całym świecie.
Ani firmy motoryzacyjne, ani technologiczne nie są w stanie samodzielnie zaproponować przełomowych rozwiązań w sferze mobilności. Dlatego muszą ze sobą współpracować.
Rok 2020 zapowiadany jest jako przełomowy dla branży motoryzacyjnej – zwłaszcza w Europie. Ale czy to dobry moment na to, by auto wykorzystywane w firmie zamienić na samochód elektryczny?
CZY WIESZ, ŻE: czas ładowania samochodu elektrycznego jest już podobny do czasu tankowania.
Internet mobilny ma dziś szczególny wpływ na oczekiwania konsumentów i na ich decyzje zakupowe. Dzięki smartfonom mają oni dostęp do wszystkich produktów w dowolnej chwili i dosłownie na wyciągnięcie ręki. Dla kupujących to oczywiście wygoda, dla firm z obszaru handlu internetowego i bankowości – spore wyzwanie. Nie ma już jednak miejsca na pytanie: „Czy warto inwestować w nowe technologie?”. Dziś firmy muszą skupić się na tym, jak je efektywnie wykorzystać, by nie przegrać w wyścigu o cyfrowego konsumenta. Nowe technologie to standardowe narzędzia biznesowe.
Lime, Bird i inne firmy, które wypożyczają hulajnogi elektryczne, zachwalają ekologiczne zalety tego rodzaju transportu. Ale nie mówią wszystkiego.
Branża transportowa stoi w obliczu fundamentalnych przełomów. Jednym z głównych trendów jest mobilność „na żądanie”.