Najnowsze
Polska firma niemądra po szkodzie
Aż 67% firm w Polsce przyznaje, że miało styczność z kryzysem w ciągu ostatnich pięciu lat, a w kolejnych pięciu sytuacji kryzysowej spodziewają się wszystkie badane przedsiębiorstwa.
Kryzys wymaga szybkiej reakcji
Tylko firmy, które nic nie robią, nie mają do czynienia z kryzysami. W prężnie rozwijających się organizacjach sytuacje kryzysowe mogą się zdarzać i nie sposób się w pełni zabezpieczyć przed ryzykiem ich wystąpienia.
Poskromienie złośnika, czyli jak radzić sobie z kłopotliwym kolegą z pracy
Kąśliwe uwagi, sarkastyczne komentarze za naszymi plecami, a nawet otwarta wrogość ze strony współpracownika – często nie wiemy, jak na to reagować. Czy lepiej jest puścić uwagi mimo uszu, czy zdecydować się na konfrontację? Co zrobić, gdy jesteśmy źle traktowani w pracy?
Dane – siła napędowa marketingu
Dotarcie do miejsca, w którym ma się znaleźć firma, oznacza zrozumienie, gdzie znajduje się w danym momencie. Z tego względu zarówno podsumowanie celów związanych z transformacją cyfrową, jak i ustrukturyzowanie danych, jakimi się dysponuje, okazuje się kluczowe.
Pracownik 2.0
Będzie wykazywał się kreatywnością i chęcią do nauki. Egzoszkielet odciąży jego kręgosłup, a sztuczna inteligencja – jego mózg. A to wszystko, jak zapowiadają eksperci, już za 10–20 lat.
Czego spodziewać się po agile
Co się stanie, gdy firma, z ponad stuletnią historią – co więcej, bank – zdecyduje się na stosowanie zwinnych metod zarządzania opracowanych pierwotnie na potrzeby twórców oprogramowania?
Przewodnicy cyfrowej transformacji
Jak skutecznie przeprowadzić proces cyfrowej transformacji i zmienić organizację w inteligentną firmę? Z pytaniami Tomasza Kulasa zmierzyli się: Radosław Frańczak, prezes SID, oraz Piotr Darwaj, ekspert ds. zarządzania IT w IBM.
Dofinansowania unijne – kto i w jaki sposób może się o nie ubiegać?
Polska w ciągu 15 lat od chwili przystąpienia do UE uzyskała ponad 160 mld EUR z unijnych środków. W 2016 roku była to najwyższa kwota spośród wszystkich państw członkowskich.
Dlaczego koncepcja 360 może zrewolucjonizować małe biznesy?
Badanie New Voice Media pokazuje, że prawie trzy czwarte konsumentów oczekuje od firm zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań? Zarazem jednak tylko 47% klientów twierdzi, że firmy spełniają te oczekiwania.
Potęga wytrwałości
Louis Pasteur, człowiek, który swoimi badaniami zrewolucjonizował medycynę, znany był z tego, że nigdy nie pozostawiał niczego przypadkowi i wykazywał w pracy ogromną cierpliwość oraz głęboką koncentrację.