Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Sztuczna inteligencja, której nie znienawidzą klienci

Sztuczna inteligencja napotyka na coraz poważniejszy opór ze strony konsumentów – zagraża ich autonomii. W tej sytuacji pomóc mogą trzy rozwiązania.

Skrzyżowanie analityki big data, uczenia maszynowego oraz sztucznej inteligencji są obecnie być może najjaśniejszym punktem globalnej gospodarki. Wedle szacunków McKinsey Global Research, wykorzystanie sztucznej inteligencji do 2030 r. przyniesie globalnemu PKB dodatkowo aż 13 bln dolarów. Niegospodarcze korzyści, jakie odniesie ludzkość, będą równie wyraźne, gdyż przyniosą nam one świat bezpieczniejszy (ograniczając skalę występowania szkodliwych błędów ludzkich) oraz poprawią jakość życia (ograniczając czas poświęcany na nudne zadania, jak prowadzenie samochodu i robienie zakupów). Nawet jeśli nadchodzący przełom na rynku pracy, napędzany przez automatyzację, jest tak poważny, jak wielu się tego obawia, jest wciąż prawdopodobne, że – w sumie – wyjdziemy na tym lepiej, niż obecnie.

Zostało 94% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Klaus Wertenbroch

Profesor marketingu oraz profesor zarządzania i środowiska w INSEAD.

Rom Schrift

Profesor nadzwyczajny w Kelley School of Business na Indiana University.

Haiyang Yang

Adiunkt w Johns Hopkins Carey Business School.

Ziv Carmon

Dziekan ds. badań naukowych oraz profesor marketingu w INSEAD.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy