Relacje
5 Umiejętności miękkich, które pracownicy powinni doskonalić
Według ekspertów nabycie kompetencji związanych z inteligencją emocjonalną może wzmocnić karierę.
Komunikacja sercem pozytywnych relacji z pracownikami
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku pracy firmy muszą skupić się nie tylko na znalezieniu najlepszych kandydatów, lecz także na budowaniu pozytywnych relacji z nimi, począwszy od rekrutacji po każdy kolejny etap zatrudnienia.
Podnoszenie umiejętności komunikacyjnych – pilny upskilling
Na warsztatach często słyszę od liderów, że firmy pilnie potrzebują pracowników, którzy są w stanie skutecznie się komunikować. Jednak, co tak naprawdę kryje się za tym stwierdzeniem?
W dobie AI uczłowieczaj komunikację, aby wzmocnić relacje
W dobie wszechobecnej komunikacji cyfrowej odręczne notatki mogą pomóc w budowaniu autentycznych relacji.
Jak wzmocnić strategiczną rolę działów HR? Podsumowanie konferencji
W gronie 300 ekspertów praktyków HR rozmawialiśmy o rosnącej roli działów personalnych w biznesie. Poznaj najciekawsze wnioski na ten temat.
Bydgoszcz wspiera przedsiębiorczość. Relacja z konferencji regionalnej ICAN Institute
W Bydgoszczy odbyła się druga konferencja regionalna ICAN Institute w 2023 roku. Tematem przewodnim spotkania były nowe zasady konkurowania w świecie naznaczanym przez coraz większą zmienność, niejednoznaczność, złożoność i niepewność.
V Kongres „MIT Sloan Management Review Polska” – relacja
Wydarzenia ostatnich trzech lat sprawiły, że świat biznesu musiał dostosować się do nowych realiów przez nie wywołanych. Jak wykorzystywać AI, w tym ChatGPT, do usprawnienia pracy w firmie? Jak tworzyć kulturę innowacji i jak ją mierzyć? Jak dbać o dobrostan i inkluzywność w czasach pracy zdalnej i hybrydowej? Na czym polega zaangażowane przywództwo? Jaka jest rola liderów? Podczas V Kongresu MIT SMRP, wraz z uznanymi ekspertami i praktykami biznesu, odpowiadaliśmy na te pytania.
Przełam barierę językową w twojej firmie
Dyskryminacja językowa niekorzystnie wpływa na rozwój talentów w firmie. Z tego względu zrozumienie dynamiki wielojęzycznych organizacji i zespołów, jak i wdrażanie praktyk inkluzywności powinno być dla ich liderów priorytetem.
Najnowsze wydanie bestsellera "Wywieranie wpływu na ludzi" – sprawdź, jak działa psychologia perswazji
W książce Roberta B. Cialdiniego coś dla siebie znajdą zarówno te osoby, które chcą wpływać na innych, jak i te, które pragną zrozumieć, w jaki sposób inni wpływają na nich.
Czego najbardziej potrzebują pracownicy w niepewnych czasach
W obliczu zagrożeń menedżerowie muszą wyjść poza sprawdzone sposoby wspierania pracowników, aby rozwiać ich zróżnicowane obawy i zaskarbić sobie ich zaufanie.
Dlaczego nie rozmawiamy o sensie naszej pracy
Dostrzeżenie znaczenia wykonywanej przez nas pracy nie będzie możliwe dopóty, dopóki menedżerowie nie nauczą się pokonywania czterech barier w dialogu na temat tego, co nadaje sens działaniom poszczególnych ludzi.
Samotność pracownika hybrydowego. Jak jej zapobiec?
Wspierający współpracownicy są kluczem do zmniejszenia poczucia izolacji podczas pracy z domu.
Unikatowy prezent, którym okażesz wdzięczność
Okres świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku to czas, w którym chcemy okazywać wdzięczność i pamięć. Nie tylko rodzinie i przyjaciołom, ale także współpracownikom i partnerom biznesowym. W takich momentach szukamy prezentów, które będą wyjątkowe oraz jednocześnie uniwersalne na tyle, by przypadły do gustu każdemu obdarowywanemu.
Pozwól pracownikom mówić i zdobądź ich zaufanie
Budowanie zaufania pracowników jest – zgodnie z nowymi badaniami – sposobem zapobiegania wykluczeniom i dostarcza informacji na temat tego, jak skutecznie zwiększyć inkluzywność w miejscu pracy.
Współpraca to kluczowa kompetencja. Dlaczego jej nie uczymy?
Współpraca jest niezwykle istotna, ale jak pokazują nowe badania, większość organizacji nie wspiera w wystarczającym stopniu pracowników w budowaniu kompetencji relacyjnych.
Rola kobiet w cyfrowej erze
Jak tworzyć środowisko pracy przyjazne kobietom? Co musi się zmienić, by odgrywały one większą rolę w transformacji cyfrowej i częściej pełniły funkcje zarządcze? O tym m.in. dyskutowali Aleksandra Gren, dr Katarzyna Niewińska, Andrzej Jacaszek i Jarosław Szymczuk podczas debaty „MIT Sloan Management Review”.
Dlaczego hierarchia w miejscu pracy ma znaczenie dla rozwoju umiejętności?
Nowe badania pokazują, że hierarchia w miejscu pracy może utrudniać proces uczenia się. Istnieją jednak pewne strategie, które zwiększają szanse na sukces inicjatyw szkoleniowych.
[PATRONAT] Podsumowanie Polish Tech Day. Kto został Ambasadorem Polskich Innowacji 2020?
Polish Tech Day jest coroczną konferencją dedykowaną liderom środowiska biznesu technologicznego. W tym roku spotykaliśmy się w formule online.
Co to jest deepfake?
Słowo deepfake powstało dopiero pod koniec 2017 roku. Ale to zjawisko już zmienia świat – i biznes.