biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Znajdź głos, który wpłynie na konsumenta

Znajdź głos, który wpłynie na konsumenta

Premium

Klienci coraz częściej ufają swoim asystentom głosowym. Ten sojusz zmusza marki do bardziej inteligentnego komunikowania się zarówno z konsumentami, jak i maszynami.

W pewnym sensie inteligencja maszyn zwiększa inteligencję konsumentów, dając im więcej możliwości dostępu do informacji, a co za tym idzie – pozwala dokonywać lepszych wyborów. W rezultacie ich decyzje stają się trudniejsze do przewidzenia niż kiedykolwiek wcześniej. Konsumenci wydają się być zadowoleni z takiego obrotu spraw, a zatem i ze swoich nowych, rozszerzonych możliwości. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Cognizant, współcześni klienci są nawet bardziej skłonni zaufać inteligentnym algorytmom uczenia maszynowego (ang. machine learning), które kryją się m.in. za głosem asystentów, niż informacjom dostarczanym bezpośrednio przez przedsiębiorstwa, np. za pośrednictwem ich stron internetowych.

Zostało 75% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!





Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Paulina Kostro

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"