Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
W 2022 r. skoncentruj się na kliencie - 5 tekstów, które ci to ułatwią

Pandemia sprawiła, że zmieniły się nie tylko preferencje klientów, ich zwyczaje zakupowe, ale też stosunek do nowych technologii, które coraz bardziej ułatwiają dokonywanie zakupów. Dlatego właśnie w 2022 roku jedną z kluczowych kwestii będzie zrozumienie nowych potrzeb odbiorców produktów i usług. Przypominamy 5 tekstów, które to ułatwią.

1. Klientom sklepów internetowych nie zawsze zależy na szybkiej dostawie

Analiza danych ze sklepów internetowych pokazuje, że czas realizacji zamówienia to tylko jeden z wielu parametrów, które mają znaczenie dla klientów.

2. Jak grupować klientów, by łagodzić konsekwencje zmian popytu

Znalezienie komplementarnych prawidłowości w zachowaniach klientów może pomóc przeciwdziałać kosztownym skutkom gwałtownych wahań popytu.

3. Nowe metody pozyskiwania klientów w e‑commerce

– Treści produktowe, które klient zobaczy, wchodząc na naszą platformę sprzedażową, w pierwszym momencie, decydują o tym, czy u nas zostanie, czy uda się do konkurencji – mówi Rafał Wasyluk, Head of EMEA Commerce CoE, w firmie VMLY&R. Rozmawia Paulina Kostro.

4. Jak wygrywać, koncentrując się na efektach osiąganych przez klienta

Obecnie klienci nie kupują produktu, kupują rozwiązanie swoich problemów. Produkt nie jest celem, lecz środkiem do celu. Przedstawione w artykule trzy modele przychodów ułatwią monetyzację zadowolenia klienta, ponieważ są zorientowane na cel zakupu, tzn. na pożądany efekt uzyskany przez nabywcę, a nie na sprzedaż środków, czyli produktów i usług.

5. Zanim zaczniesz ciąć koszty, poznaj swoich klientów

W firmach z segmentu B2B inicjatywa redukcji kosztów powinna bazować na wiedzy o tym, co stanowi prawdziwą wartość dla klientów.

Paweł Górecki

Redaktor MIT Sloan Management Review Polska

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy