Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Michał Gembal: warto rozważyć dywersyfikację oferty

Podstawą sukcesu każdego biznesu jest uważne słuchanie klientów i dokładne określenie ich potrzeb oraz wyzwań, przed jakimi stają. Jest to jedna z podstawowych zasad marketingu i sprzedaży. Dotyczy również rynku B2B, na którym funkcjonuje Taurus.

Ten tekst jest komentarzem eksperta. Przeczytaj tekst główny »

Trzymać się strategii czy jednak sprzedawać 

Filip Szumowski PL, Jakub Ronduda PL

Dystrybutor maszyn budowlanych zdecydował się obrać nowy kierunek rozwoju, zawężając dotychczasową ofertę.

Aby zdobyć tego rodzaju wiedzę, należy przeprowadzić szczegółową i kompletną analizę, która pozwoli opracować efektywną strategię, odpowiadającą na wyzwania otoczenia. Dzięki niej możemy wykorzystać rynkowe szanse do budowania przewagi, która pozwala osiągnąć założone cele. Moim zdaniem, problemy firmy Taurus zaczęły się w momencie tworzenia koncepcji strategii opartej na subskrypcji. To właśnie wtedy marketingowy aspekt funkcjonowania firmy został zaniedbany.

Zostało 56% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Michał Gembal

Dyrektor marketingu w Grupie Arcus.


Najpopularniejsze tematy