– Treści produktowe, które klient zobaczy, wchodząc na naszą platformę sprzedażową, w pierwszym momencie, decydują o tym, czy u nas zostanie, czy uda się do konkurencji – mówi Rafał Wasyluk, Head of EMEA Commerce CoE, w firmie VMLY&R. Rozmawia Paulina Kostro.
Według prognoz ekspertów PwC wartość polskiego rynku e‑commerce w 2026 roku będzie wynosić 162 mld zł, a 85% Polaków deklaruje chęć robienia dalszych zakupów online. W szybko zmieniającym się i konkurencyjnym świecie e‑commerce bycie tam, gdzie klient, jest kluczowe. Od wielu lat naturalnym ich środowiskiem są media społecznościowe. Za ich pośrednictwem utrzymują kontakt ze znajomymi, dyskutują na forach, ale też podejmują decyzje zakupowe. Czy jednak social commerce to jedyny trend, o którym powinni pamiętać sprzedawcy w 2021 roku?
W rozmowie z Rafałem Wasylukiem poruszamy takie tematy, jak:
zmiany zachowań klientów w kontekście „przymusowego” przejścia na działania online (COVID‑19);
ścieżka zakupowa współczesnego klienta;
sprzedaż wielopokoleniowa – jak dostosować przekaz do każdej z grup;
jak pozyskać klienta w sieci – omówienie trendów.