Magazyn o biznesie dla biznesu
Magazyn linderów cyfrowej transformacji
Książki, e-booki, szkolenia
Osobista platforma wiedzy
Kongresy, konferencje, webinary
O optymalnym systemie opodatkowania dużych platform technologicznych opowiada Seth Benzell z MIT Initiative on the Digital Economy oraz Chapman University.
Dziś niemal każda firma ma swoje konto na Facebooku, często również na Instagramie, Tik-Toku, Twitterze. Media społecznościowe są pierwszym frontem komunikacji. Zmiany, które mogą dotknąć dostawców tych platform, mogą odbić się również na twoim biznesie.
Dane powinny być własnością organizacji, a nie poszczególnych jej jednostek i departamentów. Niestety w rzeczywistości bardzo często jest na odwrót.
Czy trwałość opakowania produktu ma wpływ na sprzedaż online? Okazuje się, że tak. A to nie jedyny drobiazg, który należy uwzględnić podczas tworzenia strategii rozwoju firmy z branży e-commerce.
Pandemia wiele zmieniła w sposobie funkcjonowania świata. Dla firm nadal największym wyzwaniem jest zaangażowanie i budowanie relacji ze swoim otoczeniem biznesowym.
Przez lockdown część imprez została odwołana, a pozostałe odbywają się w sieci lub w formie hybrydowej. Co niesie przyszłość dla ich organizatorów?
Aby zmienić platformy społecznościowe w siłę, która przynosi pozytywne efekty, trzeba najpierw zrozumieć zjawiska napędzające ten „generator trendów” (hype machine). Paul Michelman rozmawia z Sinanem Aralem.
Już 8 września 2020 r. zapraszamy na E-commerce Trends Summit w formule online. Dołącz do nas i zdobądź narzędzia, które pozwolą twojemu przedsiębiorstwu przetrwać kryzys i wyznaczyć nową, szytą na miarę ścieżkę rozwoju.
Dzięki danym generowanym przez internet rzeczy, dostawcy tradycyjnych produktów mogą uczestniczyć w gospodarce współdzielenia i zwiększać przychody.
Jak konkurujące ze sobą na co dzień banki połączyły siły, by stworzyć unikalny w skali świata system płatności mobilnych.
Firma telekomunikacyjna* o ugruntowanej pozycji na rynku zaczyna obawiać się innowacyjnych konkurentów. Postanawia przyspieszyć proces transformacji cyfrowej.