Najnowsze
CV to nie jest odpowiedź na ofertę pracy. Pięć pytań, które wcześniej warto sobie zadać
Dotknęła cię fala zwolnień spowodowanych przez pandemię COVID-19? Zanim zaczniesz szukać nowej pracy i poinformujesz o tym na LinkedIn, zatrzymaj się, a sytuację, w jakiej się znalazłeś, potraktuj jak szansę.
Trudny czas start-upów. Jak inwestować w kryzysie?
Epidemia i kryzys z nią związany zatrzęsły rynkiem funduszy venture capital / private equity. Firmy boją się inwestować, start-upy walczą o przetrwanie. Nie brak jednak spektakularnych sukcesów.
Mit Doliny Krzemowej upada. Jaka płynie z tego nauka dla biznesu?
Zabawki Elona Muska i inne cuda z technologicznego raju nie uratują nas przed epidemią i innymi kataklizmami. Czas podejść do innowacji na poważnie.
Informacje, nasz cyfrowy fast food. Jak odnieść sukces w społeczeństwie współpracy?
Nadchodzi era społeczeństwa współpracy. Jak możesz wykorzystać biznesowy potencjał drzemiący w tym zjawisku? Dlaczego dziś – jak nigdy dotychczas – musisz walczyć o skupienie i motywację? Wszystko wyjaśnia prof. dr hab. Dariusz Jemielniak.
Zalety prowadzenia komunikacji z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji
Obecnie firmy wykorzystują sztuczną inteligencję (AI) w celu usprawnienia naszych interakcji społecznych, podniesienia możliwości uczenia się i budowania istotnych relacji międzyludzkich.
Raport: Jak COVID-19 zmienił branżę IT?
W czasie epidemii nawet programiści w Polsce tracą pracę – wskazuje najnowszy raport No Fluff Jobs. Paradoksalnie jednak wciąż brakuje konkretnych specjalistów.
Co zrobić, żeby zabłysnąć podczas wirtualnego spotkania?
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną spotkania na żywo zostały w większości odwołane, obecnie dosłownie wszyscy przechodzą na spotkania online, od organizacji biznesowych po instytucje edukacyjne, estrady, a także przestrzenie publiczne zagospodarowane przez artystów i twórców.
Ważna wskazówka dla biznesu: narracja o epidemii (już) nie sprzedaje
Klienci mają dość informacji o COVID-19, chcą pogodnych komunikatów i powrotu do sytuacji sprzed epidemii. Marki, które będą promować powrót do normalności, mogą zyskać.
Jak skutecznie rekrutować w czasie kryzysu?
Obecne prognozy dotyczące bezrobocia w Polce wskazują, że do końca 2020 roku wzrośnie ono do 10–13%. Pracę straci ok. 1,5 mln osób. Co te liczby mogą oznaczać dla twojej firmy?
Komunikacja ponad wszystko. Jak budować wizerunek w czasie kryzysu?
Kryzys gospodarczy wywołany epidemią koronawirusa COVID-19 to dla przedsiębiorców czas trudnych decyzji. Pochopne, niewłaściwe decyzje, wsparte niewłaściwą komunikacją, to gotowa recepta na wizerunkową katastrofę. Jak tego uniknąć?