Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Zalety prowadzenia komunikacji z wykorzystaniem narzędzi opartych na sztucznej inteligencji

Obecnie firmy wykorzystują sztuczną inteligencję (AI) w celu usprawnienia naszych interakcji społecznych, podniesienia możliwości uczenia się i budowania istotnych relacji międzyludzkich.

Sztuczna inteligencja nie cieszy się dobrą sławą. Okazuje się, że algorytmy służące rozpoznawaniu twarzy – jak te wykorzystywane przez służby porządkowe w całym kraju – promują rasizm. Cyfrowi asystenci, tacy jak Siri czy Alexa, sprawiają, że nasze dzieci zachowują się grubiańsko. Algorytmy przewidujące, jak te wykorzystywane przez Facebook, zawężają nasze perspektywy. A programy do tłumaczenia, w tym Google Translate, są obwiniane o spłycanie istotnych komunikatów emocjonalnych.

Zostało 84% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Zoran Latinovic

Jest wizytującym pracownikiem naukowym w MIT Sloan School of Management.

Sharmila C. Chatterjee

Jest starszym wykładowcą z dziedziny marketingu oraz kierownikiem akademickim kursu zarządzania przedsiębiorstwem (Enterprise Management) w MIT Sloan School of Management.

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy