Pandemia COVID-19 zamknęła nas wszystkich z całą naszą pracą w wirtualnej przestrzeni.
Wywołany pandemią koronawirusa biurowy exodus grozi osłabieniem kultury organizacyjnej, jeśli przywódcy nie podejmą działań, aby ją wspierać.
Jak dbać o ty by doświadczenie klienta e-commerce, w różnych kanałach kontaktu z marką, było spójne?O tym zagadnieniu opowiada Kasia Gawlik, Head of Customer Experience Mgmt w Deloitte Digital.
Aby zmienić platformy społecznościowe w siłę, która przynosi pozytywne efekty, trzeba najpierw zrozumieć zjawiska napędzające ten „generator trendów” (hype machine). Paul Michelman rozmawia z Sinanem Aralem.
70% Polaków rozważa czy wręcz planuje zakup samochodu elektrycznego. Warto zderzyć tę informację z inną statystyką – 75% nowych samochodów w Polsce to auta firmowe.
Firmy wciąż narażają pracowników na wypalenie, a promowanie równowagi między życiem zawodowym i osobistym wcale nie pomaga. Lepszym rozwiązaniem jest przeprojektowywanie pracy.
Pandemia bezustannie wzbudza w ludziach stres, dlatego ogromnie ważne jest, aby przywódcy zwracali baczną uwagę na potrzeby pracowników.
Wartością dodaną na pewno mogą być spotkania online z twórcami filmów, tak zwane sesje pytań i odpowiedzi / Q&A, które bez problemu można przeprowadzić za pomocą nowoczesnych technologii wykorzystywanych do telekonferencji...
Liderzy używają retoryki wojennej, aby zmobilizować ludzi do walki z COVID-19. Jest to problem.
Pandemia niewątpliwie przyspieszyła proces transformacji cyfrowej w wielu branżach. Nowe realia zmotywowały nas wszystkich do skorzystania z wielu nowych, kreatywnych środków podczas organizacji wydarzeń w formule online. Dla wielu organizatorów jest to okazja do eksperymentowania...
Przystosowanie się do nowej „covidowej” rzeczywistości to „być albo nie być” dla wielu firm. Dla nas każdy event to spotkanie. A ich odwoływanie negatywnie wpływa na biznes – mówi Andrzej Targosz, założyciel krakowskiej spółki Eventory.
Kiedy odbywające się na wielką skalę przejście na pracę zdalną osłabia sieci organizacyjne i relacje interpersonalne, menedżerowie muszą działać tak, aby utrzymać między pracownikami pozytywne więzi zapewniające produktywność.
Pandemia COVID-19 sprawiła, że to, co było benefitem albo rzeczywistością start-upów, stało się powszechną praktyką niemal wszystkich firm. Chodzi oczywiście o pracę zdalną. Obecna rzeczywistość powoduje, że jest ona czymś więcej niż tylko realizacją zawodowych zadań w domu. Wyższy poziom pracy wirtualnej gwarantują rozwiązania chmurowe.
Podczas transformacji tradycyjnego, stacjonarnego modelu pracy ujawniają się dylematy z trzech obszarów: wydajności pracy, relacji międzyludzkich oraz równowagi pomiędzy życiem prywatnym i pracą. Z perspektywy menedżera lub szefa odpowiedzialnego przede wszystkim za wynik najważniejszy będzie ten pierwszy obszar, ale...
Superinteligentne roboty są tworzone na nasz obraz i podobieństwo. Jeśli więc coraz więcej ludzi ma problemy psychiczne, to czy ten problem nie dotknie sztucznej inteligencji?
O tym jak ważne jest angażowanie klienta w procesy tworzenia innowacyjnych produktów i procesów, projektowanie i zarządzanie doświadczeniem.
Jeśli prowadzisz firmę świadczącą usługi, a twoim głównym wyzwaniem jest utrzymanie marży, zastanów się, czy twoja firma właściwie prowadzi projekty.
Jedną z większych zmian, jakie przyniosła pandemia, był ogromny wzrost zainteresowania webinarami. W marcu zanotowano w naszym kraju wzrost zainteresowania kursami internetowymi aż o 1156%. Choć już powoli wychodzimy z lockdownu, to webinary pozostaną stałym, częstym elementem biznesowej rzeczywistości. Mogą być też realnym źródłem dochodu.
Restart gospodarki to idealny moment na przedefiniowanie wartości w organizacji. Nowoczesna technologia może pomóc uczynić nowo otwartą przestrzeń bardziej przyjazną.
Związany z pandemią koronawirusa exodus z biur zagraża osłabieniem kultury firmy, jeśli liderzy nie podejmą wspierających ją działań.