Komunikacja
Marka osobista lidera - konieczność czy zbędny ciężar?
W czasach gdy każdy walczy o uwagę i stara się być ekspertem w swojej dziedzinie, budowanie wiarygodnego i autentycznego wizerunku stanowi coraz większe wyzwanie. Wizja bycia liderem, którego głos ma znaczenie w branży, jest kusząca, jednak droga do tego celu bywa pełna pułapek – od nadmiernej autopromocji po ryzyko utraty wiarygodności. Czy każdy lider powinien kreować silną marką osobistą, czy może są sytuacje, w których warto zrezygnować z tego wysiłku?
Czy jesteś miłym dupkiem?
Chroniczne spóźnienia. Ciągłe przerywanie. Permanentny multitasking. Jeśli często prezentujesz z pozoru drobne, nieodpowiednie zachowania, powtarzający się brak szacunku może zniszczyć relacje i zaszkodzić kulturze organizacyjnej. Oto jak liderzy mogą dawać lepszy przykład.
Zrób z pracowników gwiazdy mediów społecznościowych
Firmy, które pomagają pracownikom stać się gwiazdami mediów społecznościowych, zyskują nowy sposób na wzmacnianie widoczności marki.
Jak nie stracić klasy w pogoni za sukcesem. Biznesowy savoir- vivre
Współczesny biznes nie opiera się wyłącznie na wiedzy i doskonałych produktach, ale przede wszystkim na umiejętności zawierania i podtrzymywania relacji. Etykieta biznesowa, często niedoceniana, odgrywa kluczową rolę w budowaniu zaufania, profesjonalizmu i szacunku – wartości, które mogą przesądzić o sukcesie lub porażce każdej współpracy.
Mosty zamiast murów: sztuka komunikacji w globalnym zespole
Kiedy różnorodność kulturowa zamiast siłą napędową staje się źródłem chaosu, Adam Werner, lider międzynarodowego zespołu, musi stanąć przed wyzwaniem, które wymaga nieszablonowego podejścia i zdolności adaptacji. Różnice w stylach pracy, komunikacji i podejściu do hierarchii zagrażają powodzeniu prestiżowego projektu. Czy pod presją czasu i narastających konfliktów zdoła odnaleźć wspólny język z zespołem i pomyślnie zrealizować projekt?
Kod Innowacji 2024: znamy liderów nagrodzonych za innowacyjną komunikację z konsumentami
Dr. Miele Cosmed Group S.A. i Supptrail zostali laureatami tegorocznych nagród Kod Innowacji przyznawanych przez GS1 Polska od 2018 r. W tym roku, spośród rekordowej w historii konkursu liczby 15 zgłoszeń, jury wyróżniło firmy, które w innowacyjny sposób wykorzystują kody QR w komunikacji z konsumentami. Rosnąca liczba zgłoszeń pokazuje, że przedsiębiorcy coraz bardziej dostrzegają potencjał nowoczesnych rozwiązań i technologicznych standardów. Nagrodę Publiczności, wyłonioną w drodze głosowania online, otrzymał projekt AuthentiCodes zgłoszony przez firmę Investit System Sp. z o.o.
Konflikty w życiu i pracy: samo zło czy kreatywna siła?
W dzisiejszym dynamicznym i złożonym środowisku pracy konflikty są nieuniknione. Izabela Stachurska, executive coach i ekspertka w zakresie zarządzania konfliktem, podczas rozmowy z Pawłem Kubisiakiem podzieliła się swoimi refleksjami na temat znaczenia konfliktu i jego roli w organizacji. Odrzuciła stereotypy, widząc konflikt nie jako coś, czego należy za wszelką cenę unikać, ale jako potencjalną platformę rozwoju i wymiany doświadczeń.
Konferencja I ❤ Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu!
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć.
Budowanie autentycznej marki osobistej w świecie fałszywych autorytetów
Cyfrowa transformacja oraz wzrost popularności mediów społecznościowych umożliwiły niemal każdemu budowanie wizerunku eksperta, co spowodowało zacieranie się różnic między rzeczywistymi autorytetami a samozwańczymi specjalistami. W takiej rzeczywistości budowanie marki osobistej, opartej na autentyczności i wartościach, staje się wyzwaniem dla liderów biznesu. Jak się wyróżnić i zbudować wiarygodną marką osobistą, która przetrwa próbę czasu?
Jak nawiązywać przyjaźnie w pracy
Przyjaźnie w miejscu pracy mogą wzbogacić nasze życie i uczynić nas lepszymi liderami oraz pracownikami, jeśli włożymy wysiłek w kultywowanie naprawdę zdrowych relacji.
Nowa edycja I ❤ Marketing & Technology już w październiku!
22-24 października 2024 w Warszawie odbędzie się XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce. Marketerki i marketerzy z całego kraju ponownie spotkają się w Multikinie Złote Tarasy, aby zawalczyć o względy uczestniczek i uczestników, a tym samym… zdobyć upragnioną statuetkę w kształcie serca.
Jak rozwijać umiejętności przyszłości dzięki coachingowi koleżeńskiemu
Coaching koleżeński odgrywa fundamentalną rolę w rozwijaniu kompetencji, których technologia nie może zastąpić.
Co kryje się w nazwie marki?
Czy róża (rose) o innej nazwie (na przykład snose) pachniałaby równie pięknie?
Jak nawiązywać przyjaźnie w pracy
Przyjaźnie w miejscu pracy mogą wzbogacić nasze życie i uczynić nas lepszymi liderami oraz pracownikami, jeśli włożymy wysiłek w kultywowanie naprawdę zdrowych relacji.
Jak rozwijać umiejętności przyszłości dzięki coachingowi koleżeńskiemu
Coaching koleżeński odgrywa fundamentalną rolę w rozwijaniu kompetencji, których technologia nie może zastąpić.
Spójność doświadczeń i dotrzymywanie obietnic przez markę krokiem do budowania zaangażowania klienta
Spójność doświadczeń klientów podczas całej ich podróży z marką – od świadomości poprzez zakup aż po obsługę posprzedażową – jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Brak spójności może prowadzić do frustracji klientów, spadku ich zaufania i w konsekwencji do odejścia do konkurencji.
5 skutecznych strategii, aby uniknąć plotek w miejscu pracy
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego plotki w miejscu pracy rozprzestrzeniają się jak pożar? To nie tylko próżna gadanina; to poważny problem, który może być szkodliwy zarówno dla morale, jak i produktywności każdego zespołu.
5 kroków, by poprawić markę pracodawcy
Chcesz skutecznie pozyskiwać talenty? Buduj obraz firmy w oczach potencjalnych pracowników, jakbyś budował wizerunek marki wśród konsumentów.
Radar - Co kryje się w nazwie marki?
Czy róża (rose) o innej nazwie (na przykład snose) pachniałaby równie pięknie?
Powiedz mi, czy mnie słuchasz
Rozmówcy udają, że nas słuchają, używając pozawerbalnych sygnałów demonstrujących ich „uważność”. O tym, jak często ludzie tylko sprawiają wrażenie dobrych słuchaczy oraz o sposobach na naprawdę skuteczne słuchanie rozmawiamy ze współautorką badań o komunikacji, Hanne Collins z Harvard Business School.