biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Ważna wskazówka dla biznesu: narracja o epidemii (już) nie sprzedaje

Ważna wskazówka dla biznesu: narracja o epidemii (już) nie sprzedaje

Premium

Klienci mają dość informacji o COVID‑19, chcą pogodnych komunikatów i powrotu do sytuacji sprzed epidemii. Marki, które będą promować powrót do normalności, mogą zyskać.

Pandemia wywołana koronawirusem spowodowała, że Polacy stali się większymi „konsumentami” mediów. W rezultacie blisko 60% badanych agencji LoveBrands Relations przyznaje, że w ostatnich tygodniach zwiększyło częstotliwość korzystania z mediów. Jednak po blisko dwóch miesiącach mamy dość informacji o koronawirusie, epidemii i kryzysie. Chcemy powrotu do normalności. Z tej wskazówki powinien skorzystać biznes.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Rafał Pikuła

Redaktor MIT Sloan Management Review Polska. Absolwent dziennikarstwa oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, a także podyplomowych studiów Digital Media na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie dziennikarskie zbierał w redakcjach „Polityki”, „Gazety Wyborczej” i Onetu. Współpracował z polskimi edycjami „Business Insidera” i „Forbesa”.