Najnowsze
Komunikacja ponad wszystko. Jak budować wizerunek w czasie kryzysu?
Kryzys gospodarczy wywołany epidemią koronawirusa COVID-19 to dla przedsiębiorców czas trudnych decyzji. Pochopne, niewłaściwe decyzje, wsparte niewłaściwą komunikacją, to gotowa recepta na wizerunkową katastrofę. Jak tego uniknąć?
Wykorzystaj technologię i zaangażuj swojego klienta
Niezwykłe doświadczenia wzmacniają zaangażowanie klientów. Dobrze obsłużeni klienci oczekują jakości i wysokich standardów u konkurencji.
Poznaj Dynamics 365 Customer Insights i rozwijaj swój biznes
Jeszcze nigdy personalizacja i skupienie się na doświadczeniach oraz potrzebach klienta nie były tak ważne. To właśnie technologia może pomóc w utrzymaniu i budowie relacji w cyfrowym świecie. Dzięki niej przedsiębiorcy mogą zyskać widok 360 stopni klienta w czasie rzeczywistym i zapewnić skrojoną na miarę potrzeb i oczekiwań obsługę online w każdym kanale.
Zacznij od wartości, czyli jak projektować politykę cenową firmy
Założyciele firm są często iluzjonistami. Wpadają na jakiś pomysł, ale nigdy nie zadają sobie pytania, jak potencjalny klient postrzega wartość tego pomysłu. O projektowaniu polityki cenowej opowiada prof. Hermann Simon.
Kryzysowi liderzy
Przez pierwsze dwadzieścia lat obecnego stulecia Polska była w miarę stabilną zieloną wyspą. Jednak sytuację na świecie w tym czasie trudno uznać za stabilną.
5 obowiązkowych punktów dla liderów nowej generacji
Jako że cyfrowe technologie przekształcają organizacje i pracę, jest kilka zadań, które liderzy muszą zrealizować właściwie.
W twojej firmie są zwolnienia? Sprawdź swoje prawa
W obliczu pandemii koronawirusa wiele firm jest zmuszonych ograniczać koszty pracownicze. Sprawdź, jakie prawa przysługują zwalnianym pracownikom.
Technologie społeczne. Nadszedł czas na odnowienie kontaktów
Obecny kryzys daje okazję, aby odnowić relacje z tymi, z którymi straciliśmy kontakt lub którzy są fizycznie odlegli.
Kto skorzysta na Marketing Automation?
Wbrew pozorom beneficjentami systemów automatyzujących działania marketingowe nie są wyłącznie marketerzy.
Praca zdalna? Większość firm może nie zdać tego testu
Pewnie już się przekonałeś, że organizacja pracy zdalnej w firmie do najłatwiejszych nie należy. Na dobry początek potrzeba zaufania do pracowników, skutecznej komunikacji i szczypty empatii, następnie właściwych technologii. Potem czas znowu zakasać rękawy, obserwować, co działa, a co nie działa, i wyciągać wnioski na przyszłość. Bez nich cały trud może być daremny.