Najnowsze
Cel marki jest sercem strategii marketingowej
Rozwój nowych technologii, wzrost liczebności populacji na świecie, zmiany klimatyczne oraz pojawiające się i znikające trendy sprawiają, że marketingowcy muszą tworzyć bardziej ambitne kampanie.
Empatia jest siłą
Kiedyś w pracy liczyła się siła mięśni, dzisiaj liczy się umysł i coraz częściej serce, będące symbolicznymi wrotami do naszych emocji. A w przyszłości zdominowanej przez technologie to one będą kluczowe w zarządzaniu ludźmi.
Z odwagą i autentycznością na szczyt
Wiele udało się już osiągnąć w promowaniu kobiet w biznesie. Stereotypy są jednak nadal żywe, a burzenie szklanego sufitu i szklanych ścian trwa.
Polacy lubią się buntować, ale nie służbowo
Czy rzeczywiście jesteśmy tak buntowniczy, jak nam się wydaje?
Gdzie przechowywać firmowe dane?
Niektórzy eksperci twierdzą, że śmierć centrów danych jest już przesądzona. Jednak, tak samo jak w przypadku nekrologu Marka Twaina, doniesienia te mogą być znacznie przesadzone.
Nie pozwól, aby przeciwnicy wskaźników osłabili twój biznes
Najlepsze strategie coraz częściej bazują na wskaźnikach. Zamiast z tym walczyć, skupmy się na wybieraniu tych, które są najlepsze.
Black Friday i Cyber Monday – jak szybko zyskują na popularności?
CZY WIESZ, ŻE: Cyber Monday może za kilka lat okazać się ważniejszy dla rynku e-commerce niż Black Friday? Nie jest równie popularny, ale tego dnia możesz sprzedać... więcej.
Polscy pracownicy nie boją się automatyzacji i robotyzacji
Coraz więcej przedsiębiorstw w Polsce stara się optymalizować swój model funkcjonowania poprzez automatyzację procesów, a nawet robotyzację wielu działań. Mimo to – jak pokazują badania – Polacy nie boją się, że roboty skażą ich na technologiczne bezrobocie.
Ponad 7-krotnie wzrośnie moc paneli fotowoltaicznych w Polsce w 2019 roku
CZY WIESZ, ŻE: dynamiczny rozwój energetyki rozproszonej sprawia, że coraz więcej firm w Polsce wytwarza prąd na własne potrzeby. A nawet sprzedaje go do sieci.
Dobra wiadomość: elektrownie węglowe przegrywają z OZE
CZY WIESZ, ŻE: wszystko wskazuje na to, że w 2019 roku ilość energii elektrycznej wytwarzanej na świecie w elektrowniach węglowych wyraźnie się zmniejszy. To będzie rekordowy spadek!