Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Black Friday i Cyber Monday – jak szybko zyskują na popularności?

CZY WIESZ, ŻE: Cyber Monday może za kilka lat okazać się ważniejszy dla rynku e‑commerce niż Black Friday? Nie jest równie popularny, ale tego dnia możesz sprzedać... więcej.

Polski internet zaczął na serio zauważać zjawisko, jakim jest Black Friday, w listopadzie 2012 roku. Na pierwszy naprawdę wyraźny szczyt popularności w wyszukiwaniach trzeba było czekać jeszcze trzy lata, do listopada 2015. Od tego czasu popularność hasła Black Friday w polskiej sieci internetowej i polskim e‑commerce gwałtownie rośnie – o 40‑50% każdego roku. Wszystko wskazuje też na to, że w tym roku czarnopiątkowe szaleństwo po raz kolejny okaże się w Polsce rekordowo intensywne:

Zostało 75% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy