Najnowsze
Showroomy technologiczne. Jak firmy B2B sięgają po nowe modele sprzedaży?
Jak pokazać się klientom w nieszablonowy sposób, przybliżając im swoje technologie?
Kultura organizacyjna w cyfrowych czasach
Liderzy muszą kształtować i mierzyć cyfrową kulturę, której wprowadzenie powinno poprzedzać cyfrową transformację
Które odmiany sztucznej inteligencji dominują w sprzedaży?
CZY WIESZ, ŻE: wśród 100 największych sprzedawców z całego świata co najmniej 41 firm wykorzystuje już sztuczną inteligencję. W jaki sposób?
Cyfryzacja – na czym faktycznie polega i co za sobą pociąga
Firma chcąca zbudować strategię cyfryzacji musi zrozumieć, na czym cyfryzacja polega. Analiza badania Orange Insights pokazuje, że jej kwintesencją jest analityka. Jednak bez digitalizacji procesów i utworzenia hurtowni danych nie można w ogóle myśleć o transformacji cyfrowej.
Jak mówić „nie”, aby nie palić za sobą mostów?
Brak asertywności to gwóźdź do trumny zapracowanego menedżera czy specjalisty. Niestety, sporo osób ma problem z odmawianiem. Metoda neutralnego „nie” ułatwia nieuleganie cudzym prośbom. Na czym polega?
Cyfrowe serum prawdy. Co mówią o nas dane?
Dane z wyszukiwarki Google mówią prawdę, którą ukrywamy w ankietach. Jak wielka prawda o big data rewolucjonizuje myślenie o zachowaniu konsumentów?
Jak zostać liderem innowacyjności
Jakich zmian muszą dokonać dyrektorzy firm, aby znaleźć się wśród liderów innowacji.
Myślisz o wprowadzeniu nowych usług finansowych? Buduj zasięg
Jeśli dysponujesz dojściem do dużej liczby potencjalnych klientów, wprowadzenie nowych usług nie jest problemem. Oto dwa przykłady: Facebook i Google.
Czy warto awansować utalentowanych specjalistów na stanowiska menedżerskie
Schemat jest prosty: świetny handlowiec w uznaniu za swoje wyniki zawodowe zostaje awansowany na menedżera zespołu sprzedaży. Doskonały copywriter, który słowem potrafi wyczarować wszystko, decyzją zarządu staje na czele grupy juniorów. I co się dzieje dalej?
Czy czeka nas przełom w nauce, który zmieni gospodarkę?
– Fizyka jest nauką przyszłości i biznes może bardzo skorzystać z odkryć fizyków – opowiada Sabrina Gonzalez Pasterski, młoda fizyczka, absolwentka MIT, uznawana za „nowego Einsteina”. Podczas konferencji Women in Tech Summit rozmawia Rafał Pikuła.