Najnowsze
Kultura organizacji w kryzysie. Czy warto coś z tym zrobić?
Nie ma wątpliwości, że kultura organizacji ma istotny wpływ na wyniki firmy. Potwierdzają to liczne badania. Stąd bardzo wiele firm podjęło się świadomego procesu transformacji kulturowej.
Nie znikaj! Dlaczego marketing online jest teraz tak ważny?
Marki, które zwiększały wydatki na marketing w czasie recesji, po rozpoczęciu ożywienia gospodarczego zyskiwały udział w rynku trzy razy szybciej niż te, które zamilkły. To ważna lekcja dla biznesu na obecny czas epidemii.
Lider, zespół i praca zdalna: jak skutecznie zarządzać w kryzysie dzięki nauce o mózgu?
Jak zorganizować pracę osób pracujących zdalnie i skutecznie się z nimi komunikować? Obejrzyj webinarium ICAN Institute.
Jak media społecznościowe mogą zwalczać infodemię towarzyszącą epidemii koronawirusa
Gdy miliony ludzi z konieczności zamykają się w domach, Facebook i Twitter stanowią główne źródła wiadomości na temat choroby Covid-19. Zarazem jednak na obu serwisach panoszy się dezinformacja. Jak platformy mogą temu przeciwdziałać?
Ekspresowy kurs zdalnej komunikacji z zespołem
Co zrobić, aby twoi pracownicy, którzy dotychczas siedzieli biurko w biurko, z dnia na dzień zaczęli efektywnie pracować, siedząc na kanapie albo przy stole w kuchni? Oprócz zapewnienia im oczywistych rzeczy, takich jak sprzęt, technologia i narzędzia online, jako menedżer masz jeszcze jedno zadanie – musisz stawić czoło wirtualnej komunikacji i uzbroić się w mnóstwo empatii.
Co jest kluczem do efektywnego zarządzania firmą zdalnie?
W dobie obecnego kryzysu zdalne zarządzanie firmą to nowość dla wielu menedżerów. Są jednak firmy, które taki model wykorzystywały, zanim stało się to koniecznością. Ich sekret? Zdalny proces rekrutacji.
Kobieta czy mężczyzna? Kto jest lepszym liderem na trudne czasy?
Czy kobiety lepiej sprawdzają się w rolach przywódczych niż mężczyźni? I czy na drodze stoją im jedynie starzy faceci? Na te i na wiele innych pytań odpowiadają liderki zaproszone do dyskusji przez redakcję HBRP oraz IMR.
COVID-19: Zarządzanie kryzysowe
W przypadku pandemii wywołanej przez COVID-19 nic nie jest pewne – ile potrwa i jakie będą jej konsekwencje. Istnieją jednak kroki, które powinny podjąć firmy, aby zminimalizować jej negatywne skutki.
Skuteczna komunikacja podczas rozmów telefonicznych
Wraz z upowszechnianiem się pracy zdalnej umiejętność skutecznej komunikacji przez telefon staje się ważniejsza niż dotychczas. O czym pamiętać, chwytając za słuchawkę?
Czy epidemia COVID-19 to „czarny łabędź” czy nowa normalność?
Podczas gdy ciągle jeszcze próbujemy zrozumieć skalę pandemii, nie ulega wątpliwości, że nowe wyzwania, przed którymi stoimy, wskazują na konieczność wprowadzenia w naszym życiu i sposobie prowadzenia biznesu bardziej trwałych zmian.