Najnowsze
Technologiczne wsparcie procesów logistycznych i magazynowych
Rynek i rozwój produktów do wsparcia procesów logistycznych i magazynowych w przedsiębiorstwie.
Martechowe abecadło, czyli jak technologia zmienia marketing
Podczas jednej minuty wysyłanych jest 188 milionów e-maili, pobieranych 390 tysięcy aplikacji oraz zadanych 3,8 miliona zapytań w wyszukiwarce Google. Czy marketing może odnaleźć się w świecie tak wielkich liczb? Tak, pod warunkiem że sięgnie po nowe technologie i z marketingu tradycyjnego przeobrazi się w martech.
Nowy wymiar pracy zespołowej (i przywództwa!)
Jak dzięki technologii zmienia się sposób, w jaki współpracujemy? I jak tą pracą zespołową skutecznie mają zarządzać liderzy?
Naukowe metody radzenia sobie z „czarnymi łabędziami”
Badania wskazują, że warto poszerzyć decyzje dotyczące zarządzania ryzykiem o wszelkiego rodzaju dane.
Wyzwania naszych klientów są naszymi wyzwaniami
Kryzys jest dla nas okazją do wzmocnienia relacji z klientami i partnerami. Mamy szansę pokazać, że jesteśmy nie tylko dostawcą energii i ciepła, ale też gwarantem stabilności w codziennym życiu – mówi Filip Grzegorczyk, prezes Tauron Polska Energia.
Pandemia przyspieszy rewolucję w technikach zarządzania
O tym, jak kryzys spowodował prawdziwy przełom w dziedzinie komunikacji międzyludzkiej i przyspieszył zmiany, m.in. wzrost produktywności w wielu branżach, opowiada Marek Dietl, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Epidemia i praca zdalna. Z jakich narzędzi wirtualnych warto skorzystać?
Dla wielu firm praca zdalna stała się jedynym wyjściem i szansą na przetrwanie trudnych czasów.
Ważny komunikat dotyczący II Kongresu MIT Sloan Management Review Polska
Kongres odbędzie się w nowej, cyfrowej formule! Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące zmian w organizacji wydarzenia.
Najwrażliwszym elementem transformacji cyfrowej są ludzie
Zarządzanie zmianą podczas transformacji cyfrowej jest nie lada wyzwaniem. O tym, co należy zrobić aby przygotować firmę do tego procesu, czy takie zadanie powinno być sprawowane przez jedną osobę oraz o barierach transformacji cyfrowej opowiada Łukasz Kosuniak z Grow Consulting, autor książki „ABC Marketingu B2B”.
Jak pracować zdalnie i wydajnie?
Jak skutecznie wykonywać obowiązki domowe? Oto kilka wskazówek.