Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Konferencja MIT Sloan Management Review Polska: Innowacyjność w erze AI

„Jak wyzwalać innowacyjność firm w dobie sztucznej inteligencji” to temat Konferencji MIT Sloan Managemet Review Polska, która odbyła się 14 listopada 2023 r. w formule online. Jest to wydarzenie nie tylko gromadzące światowych ekspertów, ale także otwierające nowe horyzonty dla przyszłości biznesu, integrując innowacyjne praktyki z potencjałem sztucznej inteligencji.

Konferencję zainaugurowała Paulina Kostro, redaktorka MIT Sloan Management Review Polska, która wprowadziła uczestników w tematykę wydarzenia. Następnie głos zabrał dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute, prezentując „Strategię biznesową w cieniu AI”. Jego doświadczenie jako wykładowcy i konsultanta strategicznego ukierunkowało uwagę uczestników na wyzwania oraz praktyczne aspekty korzystania ze sztucznej inteligencji w zarządzaniu strategicznym.

Kolejne wystąpienie należało do Dariusza Kupca z Cloudware Polska, który w rozmowie z redaktorką MIT SMRP Pauliną Chmiel‑Antoniuk, opowiedział o narzędziu Randori Recon od IBM i skutecznych strategiach obrony przed atakami hackerskimi. Natomiast Gabriele Rosani, dyrektor ds. treści i badań w Management Lab, zaintrygował słuchaczy prelekcją na temat „GenAI & the Future of Management”, analizując wpływ sztucznej inteligencji na dziedzinę zarządzania.

Małgorzata Gawrysiak, dyrektorka sprzedaży w Genesys Polska, poruszyła temat „Sztucznej inteligencji, automatyzacji, innowacyjności”, ukazując, jak te technologie wpływają na interakcję z klientem i optymalizację procesów biznesowych. Z kolei Sam Ransbotham z Boston College podczas swojej prelekcji udowodnił, że korzystanie z AI samo w sobie nie wyróżnia firm, co zaintrygowało uczestników i skłoniło do refleksji nad nowymi obszarami, które mogą stać się kluczowymi wyróżnikami w erze sztucznej inteligencji.

Krzysztof Wróbel z Virbe przybliżył ideę „Virtual Beings”, czyli dodawania cyfrowych twarzy do interaktywnej sztucznej inteligencji, podnosząc jakość doświadczeń klientów. Ostatnie wystąpienie, „AI w Praktyce: Narzędzia Sztucznej Inteligencji na Platformach Meta” Krzysztofa Sobieszka z Meta, skupiło się na praktycznych aspektach wykorzystania AI na platformach społecznościowych. Konferencję zakończyła debata na temat roli sztucznej inteligencji w dziedzinie finansów i controllingu, moderowana przez Bartosza Gayera, opiekuna merytorycznego Klubu CFO, w której wzięli udział: Łukasz Dylewski, dyrektor, data science & AI Leader z KPMG; Jowita Pakula, CSE HUB Finance Manager for Energy Industries z ABB Business Services; Izabela Walczewska‑Schneyder, CFO i współzałożycielka Grupy Oryx; Matt Kurleto, doradca strategiczny, head of AI z Inventity.

Konferencja MIT Sloan Management Review Polska przyniosła głębokie spojrzenie na innowacyjność w erze sztucznej inteligencji, ukazując różnorodność perspektyw i praktyczne zastosowania technologii. Debaty, wystąpienia i możliwość interakcji przyczyniły się do budowy inspirującej przestrzeni refleksji nad wyzwaniami i możliwościami, jakie niesie rozwój sztucznej inteligencji dla biznesu.


Najpopularniejsze tematy