Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Komunikacja marketingowa online – jak dotrzeć do najmłodszych klientów?

Komunikacja cyfrowa to już nie wybór, a konieczność, jeśli chcesz zainteresować swoją ofertą reprezentantów pokolenia Z. Jak komunikować markę, by doceniły ją zetki?

Zetki to pierwsza generacja prawdziwych cyfrowych tubylców, a w związku z tym oczekują cyfrowych relacji z markami. Dlatego przy dopasowywaniu różnych obszarów biznesowych do pokolenia postmillenialsów warto przyjrzeć się komunikacji marketingowej. Bo generacja Z i w tym obszarze zaczyna dyktować zasady. Wydaje się, że największym wyzwaniem jest przykucie uwagi, wzbudzenie zaufania oraz pozyskanie lojalności tej wymagającej grupy konsumentów. Jak wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom? Jak zarządzać komunikacją marketingową online?

Zostało 89% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy