biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Komunikacja marketingowa online – jak dotrzeć do najmłodszych klientów?

Komunikacja marketingowa online – jak dotrzeć do najmłodszych klientów?

Premium

Komunikacja cyfrowa to już nie wybór, a konieczność, jeśli chcesz zainteresować swoją ofertą reprezentantów pokolenia Z. Jak komunikować markę, by doceniły ją zetki?

Zetki to pierwsza generacja prawdziwych cyfrowych tubylców, a w związku z tym oczekują cyfrowych relacji z markami. Dlatego przy dopasowywaniu różnych obszarów biznesowych do pokolenia postmillenialsów warto przyjrzeć się komunikacji marketingowej. Bo generacja Z i w tym obszarze zaczyna dyktować zasady. Wydaje się, że największym wyzwaniem jest przykucie uwagi, wzbudzenie zaufania oraz pozyskanie lojalności tej wymagającej grupy konsumentów. Jak wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom? Jak zarządzać komunikacją marketingową online?

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Joanna Koprowska

Redaktorka "ICAN Management Review"