Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Kompetencje cyfrowego lidera przyszłości

Wśród licznych kompetencji, jakie powinien mieć współczesny lider (przywódczych, interpersonalnych, psychospołecznych, poznawczych czy biznesowych) kompetencje cyfrowe mają dzisiaj szczególne znaczenie.

O tym, dlaczego i jakie to kompetencje, opowiada Jarosław Gracel, Wiceprezes Zarządu i dyrektor ds. Przemysłu 4.0 w firmie ASTOR, członek Rady Programowej „MIT Sloan Management Review Polska”.

Jego zdaniem współczesny lider, patrząc na dziesiątki pojawiających się nieustannie rozwiązań technicznych, musi rozumieć, które z nich mogą przynieść wymierne korzyści w jego biznesie. Musi też wiedzieć, które z nich mogą być zastosowane dzisiaj, bo są sprawdzone i obarczone małym ryzykiem, a które są bardziej ryzykowne, ale za to dają nadzieję na innowacyjne produkty bądź usługi. Liderzy muszą rozumieć, które z tych technologii można zastosować tu i teraz, a na które trzeba jeszcze poczekać.

PRZECZYTAJ TAKŻE

Cztery kompetencje innowatorów przyszłości  

Greg Brown , Sebastian K. Fixson , Tucker J. Marion

Liderzy obeznani z technologiami cyfrowymi sprawdzą się w roli innowatorów, jeśli dysponować będą odpowiednimi kompetencjami: świadomością biznesową, przedsiębiorczym sposobem myślenia, koncentracją na wyniku końcowym oraz inteligencją etyczną.


Najpopularniejsze tematy