Pomysł na technologie
Taktyczne podejście do technologii
O tym, dlaczego taktyczne wykorzystywanie nowych technologii umożliwia liderom, ich zespołom i organizacjom szybki rozwój, rozmawiamy z Paulem Cheekiem, seryjnym przedsiębiorcą, inżynierem oprogramowania, wykładowcą w Massachusetts Institute of Technology w MIT Sloan School of Management oraz współzałożycielem i dyrektorem technicznym Oceanworks. Rozmawia Paulina Kostro.
Cztery kompetencje innowatorów przyszłości
Liderzy obeznani z technologiami cyfrowymi sprawdzą się w roli innowatorów, jeśli dysponować będą odpowiednimi kompetencjami: świadomością biznesową, przedsiębiorczym sposobem myślenia, koncentracją na wyniku końcowym oraz inteligencją etyczną.
Przyszłość platform
Platformy napędzają światowe firmy o największej wartości, ale będzie coraz trudniej uchwycić i spieniężyć ich destabilizujący potencjał.
W czasach kryzysu cyfrowe biznesy muszą zacząć myśleć o „technologicznych maruderach”
Firmy muszą uporać się z kwestią dostępu do technologii oraz nierówności technologicznych w czasie kryzysu związanego z COVID-19.
Technologia pomaga rozwiązać problemy branży Retail i HoReCa w czasach pandemii
Pandemia koronawirusa praktycznie zatrzymała funkcjonowanie branży retail i HoReCa. Powolne odmrażanie gospodarki i znoszenie kolejnych zakazów daje nadzieję wielu firmom na przetrwanie i powrót do normalności
Wykorzystaj technologię i zaangażuj swojego klienta
Niezwykłe doświadczenia wzmacniają zaangażowanie klientów. Dobrze obsłużeni klienci oczekują jakości i wysokich standardów u konkurencji.
Kto skorzysta na Marketing Automation?
Wbrew pozorom beneficjentami systemów automatyzujących działania marketingowe nie są wyłącznie marketerzy.
Marketing Automation – odpowiedź na wymuszoną cyfrową rewolucję
Dlaczego Marketing Automation musi uzupełnić systemy CRM?
Bezpieczna firma w niebezpiecznym otoczeniu
Liczba zagrożeń cyfrowych nieustannie rośnie. Pomysłowość i biegłość technologiczna przestępców sprawiają, że nie tylko zwiększa się liczba ataków, ale też ich różnorodność. Niestety, wciąż nie zmienia się jedno – najsłabszym ogniwem systemu bezpieczeństwa firm pozostają ich pracownicy.
Czy głębokie uczenie spowoduje rewolucję w obszarze prowadzenia analiz marketingowych?
Firmy już wspierają się analizą danych przy podejmowaniu trudnych decyzji. Czy głębokie uczenie przyniesie zatem rewolucyjną zmianę w tym procesie?
Technologiczne wsparcie procesów logistycznych i magazynowych
Rynek i rozwój produktów do wsparcia procesów logistycznych i magazynowych w przedsiębiorstwie.
Martechowe abecadło, czyli jak technologia zmienia marketing
Podczas jednej minuty wysyłanych jest 188 milionów e-maili, pobieranych 390 tysięcy aplikacji oraz zadanych 3,8 miliona zapytań w wyszukiwarce Google. Czy marketing może odnaleźć się w świecie tak wielkich liczb? Tak, pod warunkiem że sięgnie po nowe technologie i z marketingu tradycyjnego przeobrazi się w martech.
Epidemia i praca zdalna. Z jakich narzędzi wirtualnych warto skorzystać?
Dla wielu firm praca zdalna stała się jedynym wyjściem i szansą na przetrwanie trudnych czasów.
Ważny komunikat dotyczący II Kongresu MIT Sloan Management Review Polska
Kongres odbędzie się w nowej, cyfrowej formule! Przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące zmian w organizacji wydarzenia.
Gdzie są te roboty?
Lęk przed automatyzacją odwraca uwagę od prawdziwego problemu: niedostatku pracowników fizycznych.
Jedyny kierunek to skok w przyszłość
O maksymalnym wykorzystaniu technologii cyfrowych poprzez zachęcanie do innowacji informatycznych opowiada prof. Carlota Perez, zajmująca się społeczno-ekonomicznymi skutkami dużych zmian technicznych
Koronawirus szansą dla e-commerce? Tak, o ile masz odpowiednią technologię
Skupienie się na designie zamiast na funkcjonalności, oszczędności w zespołach wsparcia, brak personalizacji – to główne grzechy e-commerce. Są one ciężkie, bo w okresie epidemii można stracić ogromną szansę biznesową. I zaufanie klientów.
Zarządzanie w erze śledzenia lokalizacji
Systemy lokalizacji w czasie rzeczywistym umożliwiają precyzyjne śledzenie wszystkich aktywów. Lecz aby móc w pełni wykorzystać te technologie, należy skorygować wolno działające procesy.
Firma w świecie bez gotówki
Polacy coraz chętniej obywają się bez gotówki. Popularność transakcji bezgotówkowych rośnie z roku na rok, w przeciwieństwie chociażby do liczby wypłat w bankomatach. Jak dopasować do tego trendu swoją firmę?
Technologia pomaga w walce… z nadmiarem technologii
Jak pisał Łukasz Najder: z surfowaniem po sieci jest jak z otwartą paczką z czipsami – rozprasza, wciąga i nie można przestać. Jak sobie poradzić z rozproszeniem cyfrowym spowodowanym przez technologie?