biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak ograniczyć liczbę zwrotów w e-commerce?

Jak ograniczyć liczbę zwrotów w e-commerce?

Premium

Czy zaawansowane rozwiązania takie jak wirtualne przymierzalnie, czy personalizacja rozwiążą poważny problem e‑commerce, jakim są zwroty towarów. A może szkopuł tkwi nie w technologii, a w ludzkiej naturze?

Według najnowszych badań Gemiusa odsetek internautów kupujących online rośnie z roku na rok coraz bardziej dynamicznie. W 2019 jest to już 62% internautów – o 6 p.p. więcej niż jeszcze rok temu (56% w 2018, dwa lata temu było to 54%). Sama wartość rynku e‑commerce w Polsce przekroczyła w 2019 roku magiczną barierę 51 mld złotych. W rezultacie jest on coraz bardziej dynamiczny.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Rafał Pikuła

Redaktor MIT Sloan Management Review Polska. Absolwent dziennikarstwa oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, a także podyplomowych studiów Digital Media na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie dziennikarskie zbierał w redakcjach „Polityki”, „Gazety Wyborczej” i Onetu. Współpracował z polskimi edycjami „Business Insidera” i „Forbesa”.