Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Czy generatywna AI zastąpi marketingowe badania rynku?

Sam Ransbotham i Shervin Khodabandeh, gospodarze podcastu Me, Myself i AI, rozmawiają z  Ayelet Israeli, profesorką na wydziale marketingu Harvard Business School, o wykorzystaniu generatywnej sztucznej inteligencji w badaniach marketingowych i zrozumieniu preferencji konsumentów.

Jako profesorka nadzwyczajna w Harvard Business School i współzałożycielka Customer Intelligence Lab w tamtejszym Digital Data Design Institute Ayelet Israel koncentruje się na tym, w jaki sposób dane i technologia mogą wpływać na strategię marketingową. Interesują ją także to, jak generatywna sztuczna inteligencja może być użytecznym narzędziem do eliminacja błędu algorytmicznego. Jednym z wyników jej ostatniej pracy jest badanie, którego jest współautorką wraz z dwoma ekonomistami i badaczami z firmy Microsoft, na temat możliwości wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji do symulacji grup fokusowych i ankiet w celu określenia preferencji klientów.

Ayelet dołącza do podcastu Me, Myself and AI, aby omówić możliwości i ograniczenia generatywnej sztucznej inteligencji w badaniach rynkowych. Opisuje szczegółowo, w jaki sposób przeprowadzono badanie, i w jak technologia sztucznej inteligencji może pomóc marketerom skrócić czas, koszty i zawiłości związane z tradycyjnymi metodami badania klientów.

Zapraszamy do wysłuchania podcastu.


Najpopularniejsze tematy