biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Cyfrowy marketing – 5 inspiracji dla liderów

Cyfrowy marketing – 5 inspiracji dla liderów

Technologie cyfrowe rewolucjonizują marketing. Sprawiają, że nie tylko zmienia się sposób dotarcia do potencjalnego klienta, ale także sam przekaz. Przedstawiamy pięć tekstów, które pokazują, jakie korzyści i wyzwania wiążą się z tą zmianą.

1. Jakim typem chleba jesteś?, czyli o tym, czym jest content interaktywny

Zaangażowanie jest Świętym Graalem marketingu w mediach społecznościowych. To jeden z głównych wskaźników skuteczności kampanii w social mediach, a także sygnał mówiący o tym, jak odbiorcy traktują twoją markę. Dlatego wciąż poszukiwane są nowe sposoby na zaangażowanie odbiorców. Jednym z nich jest content interaktywny.

2. Communications Platform as a Service – trend na 2022 r.?

Instytut Gartnera już kilka lat temu przewidywał, że przedsiębiorstwa, które nie postawią na rozwiązania chmurowe, będzie można porównać do tych, które w swojej działalności nie korzystają z internetu. Pandemia w pełni potwierdziła tę tezę, udowadniając, że takim firmom grozi nie tylko zacofanie technologiczne, ale nawet zniknięcie z rynku. W 2022 roku jednym z najgorętszych trendów w marketingu związanych z chmurą obliczeniową jest CPaaS. Co to takiego?

3. Content intelligence – o wpływie sztucznej inteligencji na content marketing

„Czy już się boisz, człowieku?” – pyta sztuczna inteligencja w tytule artykułu stworzonego przez nią dla „The Guardian”. Informacje prasowe, artykuły, powieści, scenariusze filmowe, symfonie – sztuczna inteligencja napisała już niejedno. Czy jednak rzeczywiście powinniśmy się tego bać?

4. Kto skorzysta na Marketing Automation?

Gdy system typu Marketing Automation jest odpowiednio wdrożony i właściwie przygotowany do pracy, korzyści zauważą praktycznie wszyscy, w tym również menedżerowie działów sprzedaży, dyrektorzy finansowi, menedżerowie obsługi klienta czy osoby odpowiedzialne za ochronę danych i zgodność z RODO, a także te odpowiadające za research i badania klientów. Warto spojrzeć na to zagadnienie z perspektywy tych funkcji w organizacjach.

5. Pięć rozwiązań AI, które zrewolucjonizują marketing B2B

Megan Wharton jest znakomitą asystentką ds. sprzedaży. Wykonuje tę pracę zaledwie od paru miesięcy, ale bez trudu i najlepiej ze wszystkich w zespole radzi sobie z kwalifikowaniem obiecujących, potencjalnych klientów. Megan ma wyjątkowy talent do konwersowania z nimi drogą mailową i wie dokładnie, co napisać, by potencjalny klient chciał porozmawiać ze sprzedawcą. O ile jej koledzy dyskwalifikują leady po kilku próbach kontaktu, Megan się nie poddaje. Do tego wszystkiego nigdy nie wzięła ani dnia zwolnienia lekarskiego i jest pracownikiem, który byłby wspaniałym nabytkiem dla każdego zespołu. Jest jednak pewien haczyk, nie jest człowiekiem.

Paweł Górecki

Redaktor prowadzący MIT Sloan Management Review Polska