biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Pięć rozwiązań AI, które zrewolucjonizują marketing B2B

Pięć rozwiązań AI, które zrewolucjonizują marketing B2B

Premium

Megan Wharton jest znakomitą asystentką ds. sprzedaży. Wykonuje tę pracę zaledwie od paru miesięcy, ale bez trudu najlepiej ze wszystkich w zespole radzi sobie z kwalifikowaniem obiecujących, potencjalnych klientów. Megan posiada wyjątkowy talent do konwersowania z nimi drogą mailową i wie dokładnie, co napisać, by potencjalny klient chciał porozmawiać ze sprzedawcą. O ile jej koledzy dyskwalifikują leady po kilku próbach kontaktu, Megan się nie poddaje. Do tego wszystkiego nigdy nie wzięła ani dnia zwolnienia lekarskiego i jest pracownikiem, który byłby wspaniałym nabytkiem dla każdego zespołu.

Jest jednak pewien haczyk – Megan nie jest prawdziwą osobą. To program sztucznej inteligencji zaprojektowany tak, by pomagać specjalistom ds. marketingu B2B w kwalifikowaniu leadów. Jak pokazuje przykład Megan, choć wiele z tego, co mówi się o sztucznej inteligencji, można uznać za przesadną reklamę, w marketingu rozwiązania te w najbliższym czasie staną się praktycznym i przydatnym narzędziem.

Zostało 90% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów ICAN Business Insight i korzystaj z treści Premium!





Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Brian Kardon

 CMO w firmie Fuze