Firma marketingowa MAGIC PEN kilka miesięcy temu przeszła na pracę zdalną. Po początkowym etapie wzrostu produktywności poziom zaangażowania spadł. Pracownicy nie potrafią utrzymać koncentracji, choć ich praca – tworzenie treści content marketingowych – wymaga maksymalnego skupienia. Pomóc ma technologia, a konkretnie aplikacja luźno oparta na technice pomodoro.
Praktyczne studia decyzji „MIT Sloan Management Review Polska” to teksty opisujące fikcyjne przedsiębiorstwa, ale realne problemy zarządcze.
W salonie Jana Bazyluka telewizor jest włączony do rana do nocy, najczęściej wyświetlając kanały informacyjne. Bazyluk lubi być na bieżąco. W dużej mierze to pokłosie jego wcześniejszej kariery – jako dziennikarz „niusowy” musiał wiedzieć, co się dzieje. Dziś – choć z sentymentem wspomina pracę w dziennikach i tygodnikach – z powodzeniem prowadzi dużą firmę marketingową MAGIC PEN.
MAGIC PEN oferuje szeroki zakres usług marketingowych, ale kluczową usługą – z której najchętniej korzystają klienci i z której firma jest szczególna znana – jest copywriting i content marketing. W dużej mierze wynika to z faktu, że Bazyluk dzięki swoim znajomościom ściągnął do firmy najlepsze pióra z branży dziennikarskiej.