biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Inteligentny crowdsourcing

Model umożliwiający dostosowanie strategii crowdsourcingu do stopnia złożoności innowacji.

W obliczu rosnącej presji na innowacje niektóre firmy szukają nowych rozwiązań w crowdsourcingu. Niestety, wiele takich przedsięwzięć nie spełnia pokładanych w nich nadziei i zostaje poniechanych. Na przykład firma Amazon zlikwidowała system tworzenia scenariuszy filmowych w ramach crowdsourcingu, ponieważ nie spotkał się z odpowiednio szerokim odzewem. Start‑up innowacji produktowych Quirky zbankrutował po tym, jak bezskutecznie próbował oprzeć proces rozwoju produktu na crowdsourcingu.

Zostało 93% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Christoph Riedl

Christoph Riedl (@criedl) jest profesorem wizytującym na Uniwersytecie w Yale i profesorem nadzwyczajnym ds. systemów informatycznych na Uniwersytecie Northeastern, gdzie prowadzi badania zainicjowane wspólnie przez D’Amore-McKim School of Business i Khoury College of Computer Sciences.

Anita Williams Woolley

Anita Williams Woolley jest profesorem nadzwyczajnym ds. zachowań i teorii organizacyjnych w Tepper School of Business przy Carnegie Mellon University. 

Victor P. Seidel

Victor P. Seidel jest profesorem nadzwyczajnym w Babson College, pracownikiem naukowym w Harvard John A. Paulson School of Engineering and Applied Sciences oraz w Saïd Business School przy University of Oxford. 

Gerald C. Kane

Gerald C. Kane (@profkane) prowadzi gościnne wykłady w Harvard Business School i jest profesorem systemów informacyjnych w Boston College.