Algorytmy sztucznej inteligencji trwale zadomowiły się w środowisku biznesowym, jednak dopiero odkrywamy ich potencjał. Na razie sztuczną inteligencję wykorzystujemy głównie w charakterze drugiego pilota. Znacznie więcej możemy osiągnąć, czyniąc z chatbotów współmyślicieli. Dowiedz się, jak to zrobić.
Po upublicznieniu przez OpenAI algorytmu ChatGPT generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) podbiła firmy, uczelnie, szkoły i wszelkie inne instytucje. Największą popularnością wśród rozwiązań AI cieszą się chatboty, co potwierdza 83% badanych przez nas organizacji. Nic dziwnego – chatboty napędzane sztuczną inteligencją mają mnóstwo zastosowań, począwszy od poprawy obsługi klienta aż do zwiększenia wewnętrznej produktywności. Rok po tym, jak ChatGPT zadebiutował w sieci, chatboty wprowadzono do najpopularniejszej technologii biurowej, czyli systemu Windows. 30 listopada 2023 roku Microsoft wzbogacił swój flagowy produkt algorytmem Copilot, co pozwoli na głębokie zmiany w zakresie wykorzystania sztucznej inteligencji w sektorze biznesowym.