biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Ile wart jest brand? Oto najcenniejsze z marek

Ile wart jest brand? Oto najcenniejsze z marek

Premium

Firma Interbrand przygotowała kolejny ranking najlepszych marek. Zaskoczenie nie ma, bowiem na szczycie znów są firmy technologiczne: Apple, Google i Amazon.

Interbrand oblicza „ogólny zwrot finansowy z marekdla inwestorów organizacji lub jej zysk ekonomiczny”, a także „zdolność marki do kreowania lojalności, a tym samym zrównoważonego popytu i zysku w przyszłości”. To, że brand to wartość, nie trzeba nikogo przekonywać, ale ranking pokazuej, że branding firm IT ma się dobrze.

Zostało 67% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Rafał Pikuła

Redaktor MIT Sloan Management Review Polska. Absolwent dziennikarstwa oraz kulturoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, a także podyplomowych studiów Digital Media na Uniwersytecie SWPS. Doświadczenie dziennikarskie zbierał w redakcjach „Polityki”, „Gazety Wyborczej” i Onetu. Współpracował z polskimi edycjami „Business Insidera” i „Forbesa”.