Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
TRACIMY RYNEK – DYLEMAT NR 2

Jak szeroko wdrażać prototypowe rozwiązanie? W wybranych lokalach czy w całej sieci?

Zakres implementacji nowych rozwiązań trzeba uzależnić od danych. Prezes Ochojski takimi danymi dysponuje już teraz. Są to informacje sprzedażowe zbierane przez kasę fiskalną. Jaki jest przeciętny utarg? Przeciętna wartość i liczba produktów w „koszyku”? O której godzinie (w jakim przedziale czasowym) składanych jest najwięcej zamówień? Czy dominuje płatność kartą, gotówką, a może przy użyciu aplikacji płatniczych i kodów? Odpowiedzi na te pytania pozwolą nam na ocenę wartości potencjału wdrożenia pilotażowego i wybór  lokali, w których wdrożenie to może zostać zainicjowane.

Zostało 27% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy