biznes technologie innowacje
technologiczna strona biznesu
biznes technologie innowacje
najważniejsze informacje zebrane w jednym miejscu
X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Sprzedaż „na żywo” dzięki wideo

Sprzedaż „na żywo” dzięki wideo

Premium

Aby sprzedać produkt w internecie, nie wystarczy już personalizowany przekaz reklamowy. Dziś w e‑commerce królują angażujące treści wideo, które zwiększają sprzedaż. Głównie w Chinach, ale nie tylko.

Dla wielu konsumentów wyszukiwarka internetowa wciąż pozostaje pierwszym miejscem, w którym rozpoczynają swoje poszukiwania produktowe. Jednak to na wideo powinni skupić całą swoją uwagę marketerzy poszukujący nowych sposobów na osiągnięcie jak największej konwersji. Google zaczął podkreślać rosnącą zależność pomiędzy wideo a wyszukiwaniem już w 2018 r. Wówczas, według jego analizy, aż 80% respondentów twierdziło, że zazwyczaj „skaczą pomiędzy” wynikami z wyszukiwarki a wynikami wideo.

Zostało 100% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla prenumeratorów

Nie masz prenumeraty? Dołącz do grona prenumeratorów i korzystaj bez ograniczeń!




Jesteś prenumeratorem?

Paulina Kostro

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska"