Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Jak kupuje pokolenie Z? I jak twoja firma może sprzedawać „zetkom” więcej?

Rośnie siła nabywcza pokolenia Z. Jego najstarsi przedstawiciele są już dorośli i samodzielnie uczestniczą w zjawiskach rynkowych jako pełnoprawni konsumenci. Jaki jest klucz do serc i umysłów reprezentantów generacji Z?

Wiedza na temat pokolenia Z, a więc osób urodzonych w drugiej połowie lat 90. i później, staje się dziś kluczowa dla biznesu. Szacuje się, że już za rok to właśnie „zetki” będą najliczniejszą, bo aż 40‑procentową, grupą konsumentów. Co warto o nich wiedzieć, by przygotować na nich swój biznes? Jak tworzyć nowe produkty i usługi, by spełniły one oczekiwania generacji Z?

Zostało 92% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”


Najpopularniejsze tematy