Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Inteligencja emocjonalna w czasach AI

W erze automatyzacji i AI inteligencja emocjonalna zyskuje na znaczeniu.

Już 74% kadry kierowniczej oraz 58% szeregowych pracowników uważa, że inteligencja emocjonalna (ang. emotional intelligence, EI) stanie się obowiązkową kompetencją wszystkich zatrudnionych – wynika z raportu „Inteligencja emocjonalna – niezbędny zestaw umiejętności w czasach AI”, zrealizowanego przez Capgemini. Autorzy tego opracowania przewidują, że w ciągu najbliższych pięciu lat zapotrzebowanie na tego typu kompetencje będzie do sześciu razy większe niż obecnie. Aktualnie największy wzrost zapotrzebowania zauważamy w sektorze usług finansowych. W nadchodzących latach coraz istotniejsze będą również takie umiejętności, jak: samoświadomość, samozarządzanie, świadomość społeczna i zarządzanie relacjami.

Zostało 85% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy