Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Foresight strategiczny. Dlaczego warto przenieść swoją firmę w przyszłość?

Jak zbieranie informacji na temat możliwej przyszłości pomaga podejmować lepsze decyzje dzisiaj? Dlaczego wybieganie myślami o 5–15 lat naprzód może zwiększyć konkurencyjność twojej firmy? I jak pomaga w tym foresight strategiczny?

Cykl życia korporacji z listy Fortune 500 trwa zaskakująco krótko. Niemal 90% największych na świecie firm sprzed 50 lat dzisiaj już nie istnieje – wykazały badania Steve’a Denninga**.** W związku z tym nie można wykluczyć, że w przyszłości ktoś nie zajmie miejsc Facebooka, Ubera, WhatsAppa czy twojej firmy – w każdej chwili mogą pojawić się nowi gracze, którzy zagarną klientów dla siebie. By przygotować się na takie nieoczekiwane zwroty akcji, warto zainteresować się foresigthem. O co w nim chodzi?

Zostało 84% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy