Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Dlaczego przyszłość obsługi klienta tkwi we współpracy botów i ludzi?

Obsługa klienta to siła napędowa biznesu i nie ma nic dziwnego w tym, że firmy eksperymentują z różnymi technologiami, by ją usprawnić. Sporą popularność zyskały boty, przez które pracownicy drżą w obawie o swoje miejsca pracy. Tymczasem coraz więcej wskazuje na to, że przyszłość obsługi klienta tkwi w łączeniu możliwości sztucznej inteligencji z umiejętnościami ludzi. Tylko jak to mądrze zaprojektować?

Czasami połączenie się z infolinią przypomina tor przeszkód albo drogę przez mękę. Wybieranie tonowo kolejnych opcji prowadzi do ślepego zaułku, a dodzwonienie się do konsultanta graniczy z cudem. Dlatego ostatnio bardzo się zdziwiłam, gdy mój telefon do operatora sieci komórkowej odebrał asystent głosowy Maks, od razu pytając o powód kontaktu. Boty potrafią pozytywnie zaskakiwać klientów.

Zostało 88% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Joanna Koprowska

Redaktorka „ICAN Management Review” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”

Polecane artykuły


Najpopularniejsze tematy