Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Pięć kroków do skutecznego wdrożenia AI

W obliczu dynamicznego rozwoju sztucznej inteligencji firmy z różnych branż zastanawiają się, od czego zacząć wdrożenie rozwiązań AI. Studium przypadku LuxDesign, firmy specjalizującej się w sprzedaży drewnianych mebli, rzuca światło na wyzwania i możliwości związane z implementacją sztucznej inteligencji w dziale marketingu mniejszych firm.

Każdy biznes, niezależnie od branży czy rozmiaru, może wykorzystać AI do usprawnienia pracy zespołu marketingowego i znaczącego zwiększenie jego efektowności. Takie szanse stoją również przed firmą LuxDesign, o ile podejdzie do wdrażania zmian w sposób uporządkowany i przemyślany. Po przeanalizowaniu sytuacji firmy sugeruję wprowadzać modyfikacje krok po kroku według poniższych sugestii.

1. Ocena potrzeb i celów

Barbara, dyrektorka marketingu LuxDesign, powinna dokładnie przeanalizować, które zadania i procesy można usprawnić dzięki wsparciu sztucznej inteligencji. Określenie konkretnych celów, np. zwiększenie CTR i open rate, jest kluczowe podczas wyboru narzędzi AI. Jest to krok pomagający stworzyć strategię AI, ale liderka nie może działać sama. W proces powinny być zaangażowane nie tylko osoby zarządzające, ale również pracownicy operacyjni, których te zmiany będą bezpośrednio dotykać. Zaangażowanie pracowników na tym etapie wspiera proces adaptacji i oswojenia AI.

Zostało 71% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »


Najpopularniejsze tematy