Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Łatwiej zostać liderem, niż pozostać na szczycie

Co minutę na stronie Otomoto pojawia się 5 nowych ofert (250 tysięcy ogłoszeń w miesiącu). W pierwszym półroczu 2019 roku każdego miesiąca oglądało je średnio 7,2 miliona unikalnych użytkowników, co przełożyło się na blisko 360 milionów odsłon. Dzięki temu Otomoto – mimo że prezentuje specjalistyczne treści o mocno zawężonej tematyce – zajmuje 18. miejsce wśród najpopularniejszych stron internetowych w PolsceIndeks górny 1.

Gdyby jednak Otomoto przedstawiać wyłącznie od strony działalności w internecie, to obraz organizacji byłby nie tylko niepełny, ale wręcz fałszywy. Serwis łączy bowiem obecność online z typowo offline’ową działalnością swoich klientów biznesowych – sprzedawców części, dealerów pojazdów nowych, używanych. Warto pamiętać, że firma gwarantuje również przestrzeń ułatwiającą sprzedaż indywidualnym właścicielom samochodów, motocykli i innych produktów motoryzacyjnych. Otomoto jest wreszcie miejscem, w którym miliony internautów szukają czterech kółek, a po selekcji dokonanej spośród setek tysięcy ogłoszeń i tak trafiają na spotkanie z realnym sprzedawcą.

Zostało 92% artykułu.

Materiał dostępny tylko dla subskrybentów

Dołącz do subskrybentów MIT Sloan Management Review Polska Premium!

Jesteś subskrybentem? Zaloguj się »

Lukas Draginas

General Manager Otomoto.

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"


Najpopularniejsze tematy