Najpopularniejsze tematy:

Premium

Materiał dostępny tylko dla Subskrybentów

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

Premium

Subskrybenci wiedzą więcej!

Nie masz subskrypcji? Dołącz do grona Subskrybentów i korzystaj bez ograniczeń!

Wybierz wariant dopasowany do siebie!

Jesteś Subskrybentem? Zaloguj się

X
Następny artykuł dla ciebie
Wyświetl >>
Epoka cyfrowych gigantów

15 lat. Tyle wystarczyło, by całkowicie przemodelować światowy rynek największych i najbardziej wartościowych korporacji.

Bo rzeczywiście 15 lat temu świat wyglądał zupełnie inaczej – w zasadzie nie było smartfonów (jeśli przyjmiemy, że to iPhone spopularyzował tę kategorię sprzętu), sieci społecznościowe takie jak Facebook dopiero powstawały, a firma z branży paliwowej, taka jak Exxon Mobile, warta była 10 razy więcej od znanego już wtedy producenta sprzętu komputerowego, jakim było Apple. To samo Apple, które przekroczyło niedawno – po raz pierwszy w swojej historii – kapitalizację na poziomie dwóch bilionów (tak, bilionów, nie miliardów) dolarów, jako druga firma na świecie (po Saudi Aramco).

Tomasz Kulas

Redaktor "MIT Sloan Management Review Polska", redaktor prowadzący "ICAN Management Review"


Najpopularniejsze tematy